Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Ik vind de R-line bumper niet mooi. Dat komt doordat die op de Bluemotion achterbumper lijkt. Je ziet zeg maar dat de bumper in 3 delen is gemaakt. De bumper, een los onderstuk die lijkt vastgelijmd aan de bumper en de diffuser.

De GTI heeft maar 2 onderdelen, de bumper en de diffuser, en zo ziet het voor mij echt mooi uit, zonder dat het lijkt alsof er een nepbumperstuk aan vast is geplakt.

Ook doordat de GTI achterbumper reflectoren heeft, maakt het de bumper wat chiquer.

Zo....de bolide is eindelijk na 5 mnd. weer 's gewassen en wat delen in de was gezet...pffff...Ik had er óf geen zin in, geen tijd voor óf het weer was te slecht...Maar vandaag moest ie eraan geloven en hij glimt weer als een.....(vul maar in) En morgen zal ik wel spierpijn hebben :S

Vanmiddag lekker kansloos weer geprobeerd om de box te pakken te krijgen, maar helaas mislukt :lol:

Late reactie, maar het is mij gelukt. En nog een uur nadat die box geweest was ook nog!

Lukt waarschijnlijk alleen maar als je met een script alles ongezien koopt om later weer te annuleren wat je niet wil hebben.

Nee hoor, ik en een paar andere van het Tweakers forum gebruikte geen scripts. Ik had echter wel mazzel, zie ^.
Een uur nadat de box geweest was, was mijne nog de betalingsgegevens aan het laden. Na een tip van een Tweaker (eenmaal vorige en dan weer volgende pagina) kon ik betalen en was de box netjes eergisteren afgeleverd met het volgende:

Garmin Zumo 660 - €500,-
Boston Acoustics MC200 Air - €199
Polaroid zonnebril - 49,-
2x Dane-Elec SDHC ProLine Class 10 8GB - €20?
Kingston Ci95m draadloze muis - €21,-
Blackberry PlayBook inclusief hoesje - €100,-
Breil Manta TW0734 - €129,-
Oyama universal charging kit - €20,-
Mannesman 37 delig schroef- en bitset - €25,-
Phillips spaarlamp - €1,-
UK to EU stekker - €1,-

Totale nieuwprijs van: €1065,-

Garmin navigatie en Playbook al verkocht en zit nu op €160 euro winst en de rest heb ik nog liggen :D

Volkswagen  Polo AW 
Geen idee wat de iBood prijzen zijn van de producten, enkel de nieuwprijzen opgezocht op internet :). iBood prijzen zijn wss 30% goedkoper, maar dan is het nog leuk voor die €100,-

Volkswagen  Polo AW 
Wat voor een operatie heb je dan ruittie? Niks ernstigs hoop ik voor je

Men schouder schiet telkens uit de kom en heb er erg veel last van dus vrijdag eindelijk onder het mes gaan ze iets vast zetten en men pezen strakker zetten en dan 2 tot 4 maanden thuis zitten..

Men schouder schiet telkens uit de kom en heb er erg veel last van dus vrijdag eindelijk onder het mes gaan ze iets vast zetten en men pezen strakker zetten en dan 2 tot 4 maanden thuis zitten..

Succes met de operatie en thuiszitten! Komt vast goed :) ;)

Terug van een weekje skiën! Suuper lekker geweest :D
Zal proberen alles weer een beetje in te halen qua berichten :P

DankjulliewelJa word een lange zit denk ik haha maar ach beetje game internetten school komt wel goed denk ik het is niet anders hoop dat het gezeur zo over is!

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!