Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Inderdaad gewoon lekker een simpele radio met mdi nemen en zelf navigatie aanschaffen als je moet kiezen. Bij mij zat het er toevallig in, maar ben ook niet echt te spreken over de kwaliteit van de navigatie (mis vaak afslagen door onduidelijkheid) en daarbij ook nog de prijzen van de kaarten (192eu per jaar!!).

idd, heb ook bewust rcd 310 er in gezet. ik heb toch geen Navi... nodig. Als chauffeur weet ik overal de weg. (oké niet overal) maar wel op veel plekken

Soms komt er een box voorbij voor € 99.95 waar dan wat apparaten e.d. inzitten, soort surprise box.

€ 100,- !! voor een box met Lidl apparaten !?
( p.s ik heb niks tegen Lidl, Lidl is hip Stick Out Tongue )
 
iBood is geen onderdeel van 1dagskoopjes.nl toch? iBood valt onder Silver Ocean BV en heeft 2 eigenaren namelijk Joran Prinssen en Dennis Sanders. 1Dagskoopjes.nl valt onder Difference Media en die zit in Delft i.t.t iBood die hier paar straten verderop zit van mij in Amsterdam.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo  1.2 TSi 
Ronduit bagger. Toen ze er pas mee begonnen kwamen er echt vette artikelen voor hele mooie prijzen. Ik had toen ook veel spul gekocht. De hunt was toen alleen 3 uur lang en soms niet eens omdat alles er zo snel doorheen ging. Nu is het gewoon bagger, voor een te hoge prijs, voor een te lange tijd.
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSi 
Toen de echte hunt er was kwam hij ook spontaan. Je kreeg niet dik een week van te voren te horen van ja dan en dan is de hunt. Dat is er nu wel. Terwijl het vroeger echt iets was om de magazijn op te ruimen voor nieuw spul is het nu veel commerciëler geworden en alles draait nu alleen maar om de box.
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSi 
Sinds wanneer duurt het lang om een klein pakketje uit Duitsland te krijgen?!?
21e is het verzonden en nog steeds niks binnen, ook mn pakket van buiten de EU dat bij de douane is gepakt heb ik nog niks van gehoord na het aanleveren van een facuur.
Wat een schijtzooi...
 
Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
Leuk idee voor een aanhangwagen ?
VW-Polo-Train-South-Africa.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!