Het grote 'Gooi het eruit' topic!

DankjulliewelJa word een lange zit denk ik haha maar ach beetje game internetten school komt wel goed denk ik het is niet anders hoop dat het gezeur zo over is!
Even investeren en doorkomen voor waarschijnlijk een hoop minder zorgen voor de toekomst!
Succes! Hou ons ook op de hoogte :)

Seat  Leon SC FR 
Men schouder schiet telkens uit de kom en heb er erg veel last van dus vrijdag eindelijk onder het mes gaan ze iets vast zetten en men pezen strakker zetten en dan 2 tot 4 maanden thuis zitten..
Alvast sterkte en beterschap!!!

Volkswagen  '03 Polo 9N 
Man man hier in NL hebben ze moeite er 8 over het gehele land te verspreiden(nog niet een verkocht) en in BE dus gewoon 8 bij één dealer. Zit er niet een voor jou bij [MENTION=1561]IbifaHo[/MENTION];?

Bleh gezien het toch "gooi het eruit" topic is;
Ouders zijn ongeveer een jaar geleden gescheiden en loopt nog steeds. Enige wat nog loopt is het geld wat verdeelt moet worden. Er is redelijk wat geld over van alleen al het huis en daar komen nog andere dingen bij. Hierin lopen de advocaten lekker te dwarsbomen en noem het maar op. Als 't nog langer duurt hebben we kans dat wij, de kinderen, er nog verder in betrokken worden.

Gezien ik momenteel geen werk heb, en eerst weer naar school wil, woon ik momenteel bij mijn vader. Daarnaast heb ik veel en goed contact met mijn moeder welke elk hun eigen verhaal hebben. Wat een kut gezeik allemaal zeg.. Niets schiet op en als ik de rekeningen van de advocaat voorbij zie komen, dan wordt je ook naar.
Nu heb ik zelf weinig emotioneel gevoel en heb ik er weinig last van. Komt mede door wat ik vanaf kleins al meegemaakt hebt, al zie ik bij mijn zus (33) dat het wel aardig aangrijpt, dit zal wss ook komen omdat zij 3 kinderen heeft.

Zelf ben ik 22 en wordt donderdag 23. Zijn er meerdere mensen met een zelfde ervaring en hoe oud waren jullie?

Volkswagen  Polo AW 
Bleh gezien het toch "gooi het eruit" topic is;
Ouders zijn ongeveer een jaar geleden gescheiden en loopt nog steeds. Enige wat nog loopt is het geld wat verdeelt moet worden. Er is redelijk wat geld over van alleen al het huis en daar komen nog andere dingen bij. Hierin lopen de advocaten lekker te dwarsbomen en noem het maar op. Als 't nog langer duurt hebben we kans dat wij, de kinderen, er nog verder in betrokken worden.

Gezien ik momenteel geen werk heb, en eerst weer naar school wil, woon ik momenteel bij mijn vader. Daarnaast heb ik veel en goed contact met mijn moeder welke elk hun eigen verhaal hebben. Wat een kut gezeik allemaal zeg.. Niets schiet op en als ik de rekeningen van de advocaat voorbij zie komen, dan wordt je ook naar.
Nu heb ik zelf weinig emotioneel gevoel en heb ik er weinig last van. Komt mede door wat ik vanaf kleins al meegemaakt hebt, al zie ik bij mijn zus (33) dat het wel aardig aangrijpt, dit zal wss ook komen omdat zij 3 kinderen heeft.

Zelf ben ik 22 en wordt donderdag 23. Zijn er meerdere mensen met een zelfde ervaring en hoe oud waren jullie?
Ik heb ook een zelfde iets gehad. Toen was ik 18. Echt niet fijn om de messenger te zijn zeg maar. We zijn nu 8 jaar later en de rust is nu gelukkig wel weer aanwezig.

Bij mijn ouders hetzelfde. Ik woon ook bij mijn vader en heb bijna geen contact meer met m'n moeder... Ze zijn ook al 4 jaar bezig o.i.d. omdat mijn moeder steeds maar blijft 'graaien'

Ja helaas hoor je dit steeds meer he. Ik vind dat de ouders het verplicht zijn naar de Kids toe om hen er buiten te laten en op zo'n goed mogelijke manier uit elkaar te gaan alleen al voor de Kids. Eigen geluk en verdriet iets minder te laten tellen en wegen, maar in belang van de Kids handelen

Toch vind ik dit ook een vette kleur voor een Polo, terwijl je deze eigenlijk nooit tegenk0mt.
Gespoten of gewrapt dan he. Is niet een standaard kleur voor de POLO.

En bedoel dan niet de motorkap;-)

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!