Bleh gezien het toch "gooi het eruit" topic is;
Ouders zijn ongeveer een jaar geleden gescheiden en loopt nog steeds. Enige wat nog loopt is het geld wat verdeelt moet worden. Er is redelijk wat geld over van alleen al het huis en daar komen nog andere dingen bij. Hierin lopen de advocaten lekker te dwarsbomen en noem het maar op. Als 't nog langer duurt hebben we kans dat wij, de kinderen, er nog verder in betrokken worden.
Gezien ik momenteel geen werk heb, en eerst weer naar school wil, woon ik momenteel bij mijn vader. Daarnaast heb ik veel en goed contact met mijn moeder welke elk hun eigen verhaal hebben. Wat een kut gezeik allemaal zeg.. Niets schiet op en als ik de rekeningen van de advocaat voorbij zie komen, dan wordt je ook naar.
Nu heb ik zelf weinig emotioneel gevoel en heb ik er weinig last van. Komt mede door wat ik vanaf kleins al meegemaakt hebt, al zie ik bij mijn zus (33) dat het wel aardig aangrijpt, dit zal wss ook komen omdat zij 3 kinderen heeft.
Zelf ben ik 22 en wordt donderdag 23. Zijn er meerdere mensen met een zelfde ervaring en hoe oud waren jullie?