Probleem is dat je dat ook niet elke nacht gaat herhalen.we hebben zeer alerte buren die niet bang zijn uitgevallen en andere buren met onregelmatige werktijden en wandeltijden voor de hond, maar voor de zekerheid de auto klem gezet tussen twee auto's. die deuren blijven dicht deze nacht!
Bij mij ook en ik vermoed dat ik ook weet wie het heeft gedaan. Gehandicapte vrouw wiens Opel Frontera achter mij stond in haar persoonlijke invalidenvak. Maar ja, bewijs het maar.Godver......ddm ga je lekker uit eten en bij terug komst.....
Je hoeft niks mee te nemen. Staat allemaal geregistreerd op de computer op kenteken. Auto afgeven voor APK, en bij ophalen krijg je keuringsrapport en de sleutel terugDonderdag a.s. om 13:00 uur gaat ie weer voor een APK keuring bij de dealer. Duim allemaal even. Kan mij geen (grote) reparaties permitteren.
Was het trouwens bijna vergeten.
Prijs is wel flink verhoogd met 25% vergeleken met vorig jaar.
Ik hoef dan toch alleen mijn kentekenbewijspasje mee te nemen of ook het oude keuringsrapport?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.