Het grote 'Gooi het eruit' topic!

we hebben zeer alerte buren die niet bang zijn uitgevallen en andere buren met onregelmatige werktijden en wandeltijden voor de hond, maar voor de zekerheid de auto klem gezet tussen twee auto's. die deuren blijven dicht deze nacht!
Probleem is dat je dat ook niet elke nacht gaat herhalen. :(

Godver......ddm ga je lekker uit eten en bij terug komst.....
04d44d8e7f5acc4ff37a5f625cf04d89.jpg
Bij mij ook en ik vermoed dat ik ook weet wie het heeft gedaan. Gehandicapte vrouw wiens Opel Frontera achter mij stond in haar persoonlijke invalidenvak. Maar ja, bewijs het maar.
Wat ik eigenlijk nog erger vind is dat ik, toen ik de wagen parkeerde met haar moeder (die voor het huis zat) nog een gesprek had gehad over normen en waarden. Zij vond die tegenwoordig ook ver te zoeken. En dan krijg je dit. Waar zijn die normen en waarden dan gebleven? Helaas kan ik dit niet bewijzen.
Hoop dat je het eruit kan krijgen.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Donderdag a.s. om 13:00 uur gaat ie weer voor een APK keuring bij de dealer. Duim allemaal even. Kan mij geen (grote) reparaties permitteren.
Was het trouwens bijna vergeten. :oops:
Prijs is wel flink verhoogd met 25% vergeleken met vorig jaar.

Ik hoef dan toch alleen mijn kentekenbewijspasje mee te nemen of ook het oude keuringsrapport?
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Donderdag a.s. om 13:00 uur gaat ie weer voor een APK keuring bij de dealer. Duim allemaal even. Kan mij geen (grote) reparaties permitteren.
Was het trouwens bijna vergeten. :oops:
Prijs is wel flink verhoogd met 25% vergeleken met vorig jaar.

Ik hoef dan toch alleen mijn kentekenbewijspasje mee te nemen of ook het oude keuringsrapport?
Je hoeft niks mee te nemen. Staat allemaal geregistreerd op de computer op kenteken. Auto afgeven voor APK, en bij ophalen krijg je keuringsrapport en de sleutel terug ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
Donderdag "glansrijk" door de APK alleen vraag ik mij af of die wel helemaal goed is uitgevoerd.
Kentekenverlichting achter was deels stuk en daarvan kreeg ik geen melding. Hij had het wel opgemerkt zag ik.
Hoorde later dat hij vaak een steekproef kreeg (zal niet voor niets zijn) maar die is mij bespaard.
Al met al blij dat hij er weer door is want ik was er nogal laat mee maar toch jammer dat het zo moet.

Godverde... donderdagavond moest ik iemand wegbrengen naar Amersfoort. Dacht dat zij het raam open had gezet omdat ze moe was. Op de Boschdijk (80km. weg) kreeg ik het toch wel heel erg koud en vroeg of het raam dicht mocht. "Ja hoor, dacht al, waarom staat het open" zei ze. Ik denk, hier klopt iets niet. Knopje omhoog, hoop gekraak en eng geknars maar het raam bleef helaas zitten waar het zat. Motortje deed het nog wel maar het klonk allemaal absoluut niet lekker. Bleek dat het raam uit zichzelf naar benden was gezakt. (het zal je maar gebeuren terwijl hij ergens geparkeerd staat of tijdens een stortbui) ANWB gebeld en na een uurtje wachten (moest helemaal uit Den Bosch komen :confused:) arriveerde hij eindelijk. Na een half uur geprobeerd te hebben om o.a. m.b.v. het motortje en ducttape het raam omhoog te krijgen, heeft hij toch maar besloten om de binnenbekleding en de metalen plaat weg te halen. Dat eerste lukte maar de plaat bleef ergens aan vast zitten. o_OUiteindelijk is het hem gelukt maar ik dacht dat mijn motortje het begeven had. (bleek later de thermische beveiliging te zijn, gelukkig maar)
Hij heeft de ruit omhoog gekregen en vastgezet met een soort wigjes zodat ik toch mijn weg kon vervolgen. Onderweg geen problemen gehad. Zit op zich goed dicht, ben er zelfs zaterdag mee door de wasstraat gereden.

Vrijdag bij de Škodadealer (sinds enige tijd een VW servicepunt vlakbij mijn huis :cool:) een onderzoekje laten doen (€ 31,40) en de conclusie was dat het raammechanisme een gebroken kabel had. Kosten om het door hun op te laten lossen, € 287,44. Dat hebben we dus maar niet gedaan. Vrijdagmiddag via internet een plaat besteld voor € 60,- incl. BTW en verzenden. Als hij op tijd binnen is dan wordt hij zondag 1 mei geplaatst.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!