iichel
Exclusive lid
Ik zou het niet weten, ik zou wel mn vraagtekens zetten bij de kwaliteit van aliexpress pedalen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Grapje mag ik toch hopenVandaag de winterbanden er maar weer onder gezet.
Is lastig om de originele te vinden, ik zie alleen maar golf varianten.. Niet de originele 6C variant.Ik heb een keer pedalen van AliExpress gehad, die zagen er wel oké uit, maar de kwaliteit was echt slecht. Zaten erg los op de pedalen. Als je het persé wilt zou ik voor kwaliteit gaan, de originele dus. Volgens mij zijn er ook nog iets goedkopere alternatieven van de golf of skoda als ik me niet vergis? (ook dezelfde originele)
Haha, natuurlijk maar qua weer/temperatuur zou het hebben gekund.Grapje mag ik toch hopen
Je zou het idd weer doen ja...ik heb ze net sinds 1,5 week eronder zitten....had beter nog ff kunnen wachten.Vandaag de winterbanden er maar weer onder gezet.
Is lastig om de originele te vinden, ik zie alleen maar golf varianten.. Niet de originele 6C variant.
Hup naar Foto vd maand topic
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.