Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Midweekje London:

2vkdyir.jpg

4m5ib.jpg
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: qwiznx, starsky en Maik
Net even open gemaakt, wat een hel was dat! Ik heb geen plastic trim tools (!!welke ik nu als een malle ga bestellen!!) , dus ik moest improviseren.. Maar uiteindelijk toch zonder schade mijn remlicht eraf gekregen, blijkt dat ik een led strip heb. Twee van de led lampjes werken niet meer, waardoor het dus donker blijft.
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
Heb geen soldeerbout, dus ik denk dat ik voor een nieuwe ga. Zag dat een nieuwe bij BM twee tientjes kostte, dus denk dat ik hem daar vandaan ga halen. Het heeft iig geen haast, het oogt alleen wat minder mooi:(
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
Vandaag me rot geschrokken toen ik rustig mn auto stond te wassen komt er een orginele polo 6r wrc naast me staan begint meneer hem te wassen met de borstel van de wasbox ik heb met verbazing staan kijken hoe zonde is dat[emoji20][emoji20]
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!