@VWAlexander dat zou mooi zijn als je dat even wilt doen! @Chris Haha het is niet de olie
Ik heb hem hier vast gemaakt, let ook even erop welke van de twee je pakt.
Het gaat dus om die slangetjes in die klemmen
@VWAlexander dat zou mooi zijn als je dat even wilt doen! @Chris Haha het is niet de olie
Geen kenteken genoteerd?inderdaad. de eikel!
Nee, dat gaat zo snel op z'n moment. Dan kickt holbewoner-modus in en wil je iemand alleen maar uit de auto trekken.Geen kenteken genoteerd?
Ik heb hem hier vast gemaakt, let ook even erop welke van de twee je pakt.
Het gaat dus om die slangetjes in die klemmen
'Gooi het eruit' topic is dit toch?
Ze hebben godverdomme mijn airbag uit mijn stuur gehaald...
Was zelf al op werk, waarna mijn vrouwtje mij belde om te vragen of ik wat had gedaan met de auto. Ik 'nee hoezo' zij 'je airbag is weg'
Nou kijk eens aan
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
'Gooi het eruit' topic is dit toch?
Ze hebben godverdomme mijn airbag uit mijn stuur gehaald...
Was zelf al op werk, waarna mijn vrouwtje mij belde om te vragen of ik wat had gedaan met de auto. Ik 'nee hoezo' zij 'je airbag is weg'
Nou kijk eens aan
kijk even in je pm@iichel, raampje zat nog op zijn plek ja. Echter slot op t oog niks mis mee... Maar bij het insteken van de sleutel blokkeerde deze al.
En inderdaad door de stuurslot heen.
@RobinInDaHood, als t kon had ik het zeer zeker gedaan... Stelletje hufters... Nou ze hebben wat met het slot gedaan.
@Durban, Haaglanden Zuid - Holland. Zoetermeer om precies te zijn
Heb trouwens gehoord dat ze dit meestal doen met een zogeheten 'polensleutel'
nou geloof me als ik er eentje bezig zie aan mijn auto, dan weet ik zeker dat hij spijt krijgt dat hij smorgens aan het ontbijt heeft zitten bedenken om mijn airbag weg te halen, want dat blijft echt niet bij een mac light in zijn nek. [emoji12] [emoji12] [emoji12]Hoeveel schade maken ze daar wel niet in die oostbloklanden?
Jeetje mina zeg, ik dacht dat die markt daar inmiddels wel aardig verzadigd was van onze airbags en onderdelen.
Als je zo'n kereltje bezig ziet aan je wagen zou je toch een zin krijgen om een flinke mac light in zn nek te leggen.
Maarja, mag niet hè van oom agent, want dan word jij opgepakt als de boeman.
Maar even serieus.
Ik had echt het idee dat dit nu wel eens een keer klaar was met dat Polo'tje open breken.
Maar dat gaat dus gewoon fijntjes door.
En ik met mijn domme kop een nieuwe 6C GTI bestellen xD mag hopen dat ze hem niet bij de dealer voor de deur al jatten dan.
nou geloof me als ik er eentje bezig zie aan mijn auto, dan weet ik zeker dat hij spijt krijgt dat hij smorgens aan het ontbijt heeft zitten bedenken om mijn airbag weg te halen, want dat blijft echt niet bij een mac light in zijn nek. [emoji12] [emoji12] [emoji12]
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.