Het grote 'Gooi het eruit' topic!

@VWAlexander dat zou mooi zijn als je dat even wilt doen! @Chris Haha het is niet de olie

Ik heb hem hier vast gemaakt, let ook even erop welke van de twee je pakt.
88696e1b102140207ea9526431b4957a.jpg

Het gaat dus om die slangetjes in die klemmen
 
  • Leuk
Waarderingen: jorrit84 en iichel
'Gooi het eruit' topic is dit toch?

Ze hebben godverdomme mijn airbag uit mijn stuur gehaald...
Was zelf al op werk, waarna mijn vrouwtje mij belde om te vragen of ik wat had gedaan met de auto. Ik 'nee hoezo' zij 'je airbag is weg'

Nou kijk eens aan
b232e476bec79519b9543980aee52963.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 Blue to the Motion 
'Gooi het eruit' topic is dit toch?

Ze hebben godverdomme mijn airbag uit mijn stuur gehaald...
Was zelf al op werk, waarna mijn vrouwtje mij belde om te vragen of ik wat had gedaan met de auto. Ik 'nee hoezo' zij 'je airbag is weg'

Nou kijk eens aan
b232e476bec79519b9543980aee52963.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Dat is zeker en moment van Gvd zeg!
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 16v 
'Gooi het eruit' topic is dit toch?

Ze hebben godverdomme mijn airbag uit mijn stuur gehaald...
Was zelf al op werk, waarna mijn vrouwtje mij belde om te vragen of ik wat had gedaan met de auto. Ik 'nee hoezo' zij 'je airbag is weg'

Nou kijk eens aan
b232e476bec79519b9543980aee52963.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Jammer dat er geen 360 Volt op je auto mag " zou goed werken "
Maar echt balen man , geen inbraak schade ?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6c  1.4 TSI Blue-GT 
@iichel, raampje zat nog op zijn plek ja. Echter slot op t oog niks mis mee... Maar bij het insteken van de sleutel blokkeerde deze al.

En inderdaad door de stuurslot heen.

@RobinInDaHood, als t kon had ik het zeer zeker gedaan... Stelletje hufters... Nou ze hebben wat met het slot gedaan.

@Durban, Haaglanden Zuid - Holland. Zoetermeer om precies te zijn

Heb trouwens gehoord dat ze dit meestal doen met een zogeheten 'polensleutel'


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 Blue to the Motion 
@iichel, raampje zat nog op zijn plek ja. Echter slot op t oog niks mis mee... Maar bij het insteken van de sleutel blokkeerde deze al.

En inderdaad door de stuurslot heen.

@RobinInDaHood, als t kon had ik het zeer zeker gedaan... Stelletje hufters... Nou ze hebben wat met het slot gedaan.

@Durban, Haaglanden Zuid - Holland. Zoetermeer om precies te zijn

Heb trouwens gehoord dat ze dit meestal doen met een zogeheten 'polensleutel'


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
kijk even in je pm
 
Polo  R-line  1.6 TDi powerd by Durban 
Hoeveel schade maken ze daar wel niet in die oostbloklanden?
Jeetje mina zeg, ik dacht dat die markt daar inmiddels wel aardig verzadigd was van onze airbags en onderdelen. :mad:

Als je zo'n kereltje bezig ziet aan je wagen zou je toch een zin krijgen om een flinke mac light in zn nek te leggen.
Maarja, mag niet hè van oom agent, want dan word jij opgepakt als de boeman.

Maar even serieus.
Ik had echt het idee dat dit nu wel eens een keer klaar was met dat Polo'tje open breken.
Maar dat gaat dus gewoon fijntjes door.

En ik met mijn domme kop een nieuwe 6C GTI bestellen xD mag hopen dat ze hem niet bij de dealer voor de deur al jatten dan.:confused:
 
VW  Polo 6R Blue GT, Polo 6C GTI  1.4 TSI ACT, 1.8 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Sjors6R
Hoeveel schade maken ze daar wel niet in die oostbloklanden?
Jeetje mina zeg, ik dacht dat die markt daar inmiddels wel aardig verzadigd was van onze airbags en onderdelen. :mad:

Als je zo'n kereltje bezig ziet aan je wagen zou je toch een zin krijgen om een flinke mac light in zn nek te leggen.
Maarja, mag niet hè van oom agent, want dan word jij opgepakt als de boeman.

Maar even serieus.
Ik had echt het idee dat dit nu wel eens een keer klaar was met dat Polo'tje open breken.
Maar dat gaat dus gewoon fijntjes door.

En ik met mijn domme kop een nieuwe 6C GTI bestellen xD mag hopen dat ze hem niet bij de dealer voor de deur al jatten dan.:confused:
nou geloof me als ik er eentje bezig zie aan mijn auto, dan weet ik zeker dat hij spijt krijgt dat hij smorgens aan het ontbijt heeft zitten bedenken om mijn airbag weg te halen, want dat blijft echt niet bij een mac light in zijn nek. [emoji12] [emoji12] [emoji12]

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 
VW  Polo 6r  1.2 tdi 75pk 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
nou geloof me als ik er eentje bezig zie aan mijn auto, dan weet ik zeker dat hij spijt krijgt dat hij smorgens aan het ontbijt heeft zitten bedenken om mijn airbag weg te halen, want dat blijft echt niet bij een mac light in zijn nek. [emoji12] [emoji12] [emoji12]

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Savage ;) :mrgreen:
En gelijk heb je!
 
VW  Polo 6R Blue GT, Polo 6C GTI  1.4 TSI ACT, 1.8 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: tonykart
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!