Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Net een lakstiftje gekocht bij Wittebrug voor die klote mysterieuze steenslag op mn onderbumper en de gebieden waar de onderbumper de stoep heeft gekust :)

Tip; Pak een paperclip en dip met het puntje in de lak en houd het puntje voorzichtig in het midden van de steenslag. Zo wacht je rustig tot het gevuld is en dan ist es klär!
Zelf kreeg ik een flesje lak erbij inclusief blanke lak, toen ik de auto kocht, erbij. Het laatste werd echter afgeraden door een bevriende spuiter (weet enkel niet meer waarom).
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Tip; Pak een paperclip en dip met het puntje in de lak en houd het puntje voorzichtig in het midden van de steenslag. Zo wacht je rustig tot het gevuld is en dan ist es klär!
Zelf kreeg ik een flesje lak erbij inclusief blanke lak, toen ik de auto kocht, erbij. Het laatste werd echter afgeraden door een bevriende spuiter (weet enkel niet meer waarom).

Goeie tip, echter te laat Stick Out Tongue
 
Stoeien, kreeg een duimpje? Ik vind het een raar verhaal Big Grin
game-0300.jpg
 
Op papier is een Countryman Cooper S sneller maar ging hem toch voorbij. Had hij niet verwacht en daarom het duimpje denk ik :)
Normaal blijft het bij een vuile blik of dat ze gaan millimeteren op mijn achterbumper :|
 
Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
Op papier is een Countryman Cooper S sneller maar ging hem toch voorbij. Had hij niet verwacht en daarom het duimpje denk ik :)
Normaal blijft het bij een vuile blik of dat ze gaan millimeteren op mijn achterbumper :|
Had ik ook eens ja. Een oudere man in een Opel Corsa NBR. Op papier ook sneller dan mijn auto, maar ik hield hem wel bij. Toen ik er naast ging reden bleef ie strak vooruit kijken :lol:. Zelf doe ik uiteraard altijd duimpje omhoog als ik heb lopen spelen Big Grin Is toch prachtig!
 
Had ik ook eens ja. Een oudere man in een Opel Corsa NBR. Op papier ook sneller dan mijn auto, maar ik hield hem wel bij. Toen ik er naast ging reden bleef ie strak vooruit kijken :lol:. Zelf doe ik uiteraard altijd duimpje omhoog als ik heb lopen spelen Big Grin Is toch prachtig!

Corsa nbr hou ik met mijn gechipte 1.6tdi zelf bij. Big Grin

Laatste sprintje was tegdn een a4 2.0tdi 163pk versie, kon de polo niet voorbij. Maarja een a4 weegt wel wat meer dan een polo.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!