Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Dat soort dingen zijn inderdaad leuk. Zelf ook nog gereden in een corsa ('95) met een 2 liter blok gechipped, hoeveel auto's je daar wel niet mee bijhoud.. En nog niet te spreken over de verbaasde gezichten
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Ja idd, als ik met mijn ma haar polo eens rij.. Is een 1.2 3cillinder. Half het vermogen van mijn polo.

Merk het ook wel als ik de auto van de pa van mijn vriendin klop in een stoplichtsprintje. :lol: alfa romelo gta 3.2 v6. Qua pk heeft hij meer dus op hogere snelheid geen kans maar een stoplicht sprintje win ik. Big Grin heeft ook 300nm maar denk dat er met de jaren een paar gaan lopen zijn. Blijf hem net voor dus echt wel nipt. Wel niet slecht vind ik 1.6 vs 3.2 Big Grin
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mijn 1.6 tditje perst er 147 pk en 333 nm uit. Idd het is een heel vlot wagentje geworden en je went er heel snel aan.
In het weekend wanneer ik moet werken bij mijn vader rij ik met de bedrijfswagens en dan heb ik zoiets van djesus dit gaat geen zak vooruit...
Zo is het ook bij mij vriendin haar waggie,...

Voor de rest vlot schakelen op 2000 en weinig wagens kunnen je bijhouden. Heb dan nog eens het Bluemotion logo er op hangen dus veel mensen lachen een beetje... Tot als ik terug schakel (of niet) er een lekker zwart pluimpje uitkomt en ik pleite ben Stick Out Tongue
TDI --> no smoke, no fun Big Grin

Eerlijk gezegt had ik er toch iets meer van verwacht en kijk ik uit naar iets sportiever Big Grin
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Officieel mag je niet twee soorten dagrijverlichting hebben, zou je een boete kunnen opleveren.
Daarnaast zou ik juist alleen de leds in de koplamp willen :) Nu is het een situatie die origineel niet kan voorkomen
 
Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!