Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Pffff. Grote kostenpost? Heb pas in augustus APK en volgend jaar feb grote beurt.Waarschijnlijk een van de ophangingsrubbers bij de ophanging, zelf ook last van gehad helaas, klonk wel alsof we in een oude oldtimer reden.
op de groepsapp eentje gehoord met een dooie accu. die van mij start moeilijk maar start nog.
Dat is mooi om te lezen, fijne kilometers gewenst zodra je de auto hebt.Aanbetaling gedaan voor nieuwe auto, houd het nog even geheim. Binnen twee weken is alles rond en mag ik 'm ophalen.
Aanbetaling gedaan voor nieuwe auto, houd het nog even geheim. Binnen twee weken is alles rond en mag ik 'm ophalen.
Loopt inderdaad hoger door de kou. Vooral met een net gestarte motor loopt deze aanzienlijk hoger, maar ook als de motor warm is loopt deze vaak iets hoger dan met normale temperaturen.Bij ons al naderhand 6 jaar oud, en lijkt alsof de accu al ook oud is. Start moeizaam, vooral bij een koude start, dimlicht dooft een beetje bij gebruik van elektrische ramen en van de verwarming.
Merkt nog iemand anders dat hun 6R 1.2tsi hoog stationeer(1000rpm) loopt bij koud weer? Had vernomen dat het normaal is maar weet niet zeker.
Oh oke, ik weet dat motoren direct na koude start wat hoger lopen, maar bij warm dat wist ik nog niet, denk om de katalysator warm te houden ofzo?Loopt inderdaad hoger door de kou. Vooral met een net gestarte motor loopt deze aanzienlijk hoger, maar ook als de motor warm is loopt deze vaak iets hoger dan met normale temperaturen.
Hmm... Ook geen hints?
Gefeliciteerd met je vervanger en inderdaad misschien een kleine tip
Moet zeggen dat hij het heel goed doet, Starten = lopen. Geen klachten over.En hoe houden de polotjes met deze koude dagen? Al mensen gestrand, ik ga er vanuit van niet maar het kan zomaar.
Bij de dealer ben je ca. € 33,- kwijt voor 2 draagarmrubbers maar online ben je veel voordeliger uit. En de arbeid, tja ligt eraan waar je het laat doen. Bij de dealer ben je een godsvermogen kwijt, doe je het zelf dan is het heel wat voordeliger. Maar ik zou er niet mee doorrijden tot je volgende APK.Pffff. Grote kostenpost?
Zal het sowieso moeten laten doen. Ik ga een dezer dagen eens langs bij de garage. Lees al op internet dat je dan beter meteen beide kanten kunt laten doen en ook de stang mee vervangen. Hoe dan ook, zal weer effe een financieel tegenvallertje zijn ben ik bang.Bij de dealer ben je ca. € 33,- kwijt voor 2 draagarmrubbers maar online ben je veel voordeliger uit. En de arbeid, tja ligt eraan waar je het laat doen. Bij de dealer ben je een godsvermogen kwijt, doe je het zelf dan is het heel wat voordeliger. Maar ik zou er niet mee doorrijden tot je volgende APK.
Stang zal niet vervangen hoeven worden hoor als die nog goed is(moet wel voor een 6R omdat die onderdelen nauwelijks roesten), maar zoiezo beide rubbers laten vervangen dan(zijn er ook maar 2), is geen auto van 20 jaar oud ofzo met heel veel roest eropZal het sowieso moeten laten doen. Ik ga een dezer dagen eens langs bij de garage. Lees al op internet dat je dan beter meteen beide kanten kunt laten doen en ook de stang mee vervangen. Hoe dan ook, zal weer effe een financieel tegenvallertje zijn ben ik bang.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.