HoMi
Premium lid
Zijn we zwaar op de hand vandaag ? Ik zie een knipoog en een positieve afsluiter..............
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Audi ?
Hoeveel is 4X 0 ?
Veel plezier met de voorpret
PatserHet wordt in ieder geval niet zwart! Maar alle details worden wel hoogglans zwart, de spiegelkappen zijn al zwart. Allemaal leuke details.
Hoop dat het er net zo mooi uit zal zien zoals het lijkt eruit te gaan zien.Het wordt in ieder geval niet zwart! Maar alle details worden wel hoogglans zwart, de spiegelkappen zijn al zwart. Allemaal leuke details.
De inhoud van de bak bedoelde ik ja.Hoe bedoel je?
Op de inhoud of op de kwaliteit en staat van de bak.
Dat dacht ik ook, maar toen ik onder de auto keek zag ik geen bijvul schroefje op de bak aan de radiateur kantMijn ervaring met bakken is vullen via de vul opening tot het er weer uit komt.
Is bij de Lupo de manier, en gok ook bij de polo.
Ik denk zelf, naja ik weet zelfs.. een A8L 4.2TDIHaha, wacht maar. Leuk zat wat er binnen kort is
To Do:
Ringen zwart, badges zwart, stickers er af, ruiterwisser achter er af, achterlichten tinten, ruiten achter naar 5%, ruiten voor naar hoeveel % toegestaan is en sierstukken zwart.
Weten we zo al wat het is hehe?
Haha, wacht maar. Leuk zat wat er binnen kort is
To Do:
Ringen zwart, badges zwart, stickers er af, ruiterwisser achter er af, achterlichten tinten, ruiten achter naar 5%, ruiten voor naar hoeveel % toegestaan is en sierstukken zwart.
Weten we zo al wat het is hehe?
zeker z'n oude lelijke rammel bak! Ruilen?
Het wordt in ieder geval niet zwart! Maar alle details worden wel hoogglans zwart, de spiegelkappen zijn al zwart. Allemaal leuke details.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.