Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
It's not a bug, it's a featuretelkens als ik scherp naar links stuur
ABS is volgensmij verplicht, dan functioneerd jouw ABS Systeem niet blijkbaarOja nog een dingetje. Ik dacht dat ik ABS had maar blijkbaar niet Had ik wel verwacht van een auto van deze leeftijd, maar zal wel een extra optie geweest zijn die deze dan nét niet heeft
ABS is volgensmij verplicht, dan functioneerd jouw ABS Systeem niet blijkbaar
Laat maar ik heb gefaald, ik heb wel ABS [emoji23] Ik dacht het vanmiddag niet gemerkt te hebben toen ik aan een stuk doorgleed en bijna een aanrijding had.ABS zit er ongewijfeld op. ESP wellicht niet
Alsnog gefeliciteerd en beterschap. Ik zou zeggen dat je vrouw je wel vergeeft als je half dood ligt te gaan. (bij een man is ziek zijn toch altijd erger dan bij een vrouw)Afgelopen woensdag 10 jaar samen met vrouw waarvan nu 1 jaar getrouwd.
In de week van 12 Maart wordt de Audi geleverd, kan niet wachten...
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.