Wel heel mooi rood8:48 nu weet ik waarom de bumper van mijn voorgaande 6R niet helemaal recht zat. Tik tak bumper erop en later schroeven erin.
Volkswagen
Polo 6R
1.2 TDI 95 PK
Wel heel mooi rood8:48 nu weet ik waarom de bumper van mijn voorgaande 6R niet helemaal recht zat. Tik tak bumper erop en later schroeven erin.
Helaas pindakaas, we gaan t oplossen. Bedankt manEven een AAAARGH momentje. Want dingen gaan soms niet zoals je dat wilt.
Vanavond was @BlackDiesel met z'n black dieseltje hier voor CC via een MFSW. op een Polo 6C.
Door een inschattingsfoutje van mijn kant had ik gedacht dat hij een andere BCM had in zijn 6C dan wat ik in gedachten had (en hoopte).
Dus die had een BCM die niet geschikt was voor een MFSW (hij had een 6C0937087D en je hebt een ...089 nodig).
Gelukkig stond hij open voor een oplossing van het vervangen van een BCM (ca 65 euro voor de BCM + inleren).
Dus we hebben alsnog het MFSW ingebouwd en dat zag er allemaal wel goed uit verder.
Hopelijk kan hij het eind van de maand bij @Rainesh terecht zodat daar de nieuwe 6C BCM ingeleerd kan worden.
Het was in ieder geval leuk om hem te ontmoeten en ik hoop dat het goed afloopt. Maar ik baal wel even dat het niet in 1x goed ging.
In ieder geval weer wat van geleerd en gelukkig ging hij wel tevreden naar huis toe. En het was heel gezellig op 1,5 meter uiteraard.
Jij hebt dan ook een zwarte polo hahadie van mij heeft ook gewoon een grill in carrosseriekleur hoor
glanzend zwart...
Oepsiee problemen vanmorgen tijdens het rijden,
Bij het optrekken vanuit stilstand geen vermogen meer, diverse lampjes aan en onregelmatig lopen van de motor.
Motor uit gezet en opnieuw gestart weer 4 cilinders.
Met optrekken weer 3 cilinders...
Uitgelezen en cilinder 4 ontstekings fout.
Ik denk dat de bobine kapot of een bougie.
Kabels zijn vorig jaar vervangen dus dat lijkt me uitgesloten.
Straks maar eens even kijken
Ja volgens mij zijn ze stuk. Word door bedrijf al gefixt@CrazyTurk bovenste bevestigings punten afgebroken? Of lijkt het zo?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.