Zaterdag 3 oktober vanaf 20.00 meeting in De Meern. Wie gaat erheen?
Volkswagen
Polo 6r Highline R-Line DSG Schuifdak
1.4 86pk
Ik vroeg mij al af hoe ze dat dan doen idd, want het zit met twee schroeven vast, daarna kan je hem eruit trekken en moet je de kabel/connector lostrekken.Die ezels hebben met platte schroevendraaier tussen gepeuterd. Je ziet allemaal krassen onder de motorkap. Die koplamp kan er ook niet uit zonder de kap open
Ze kunnen je niks maken als je op gepaste afstand blijft.Succes daarmee, denk dat de politie binnen 3 minuten de boel wegstuurt. Overal hoor je dat meetings worden verboden/ weggestuurd.
Ja dat is een ander verhaal hahaHa en wie doet op een meeting? Dan nog de verziekers met pop en bangs, revving etc, de meern is al vaker het decor geweest voor dit soort taferelen.
staat in de agenda!Zaterdag 3 oktober vanaf 20.00 meeting in De Meern. Wie gaat erheen?
Volgens mij @Syste
Er komt een nieuwe auto aan .
Tussen de 400 en 600 Pk, wie kan het raden?
Exclusieve MyPolo vertoning
Meer volgt later.
Polo Piet?Gewoon, de Polo. Want 'de zwarte' is racistisch.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.