Ik ben linkshandig dus m'n rechter kan ik wel uitlenen.Misschien kan iemand haar een rechterhand lenen
Ik ben linkshandig dus m'n rechter kan ik wel uitlenen.Misschien kan iemand haar een rechterhand lenen
Ja ik heb je van dichtbij meegemaakt, die rechter kun jij goed missenIk ben linkshandig dus m'n rechter kan ik wel uitlenen.
Dan heb ik nog stoelverwarmingsknopjes over!Ze heeft wel 2 linkerhanden. Heeft ze zelf gezegd.
Niet te hopen dat Johnny d'r vriend isDan heb ik nog stoelverwarmingsknopjes over!
De achterlichten is wel een mooi prijsje. Wat voor kleur spiegelkappen wil je dan? Je kan die kappen ook op ali kopen in bijv. zwart, carbon of metal grey.Een offerte aangevraagd om te kijken wat het kost om de spiegelkappen en achterlichten van de Golf te laten wrappen.
Om te huilen die prijzen...
€120,- voor de spiegelkappen
€90,- voor de achterlichten.
Is dit normaal?
Ja de spiegelkappen willen we hoogglans zwart. Past mooier bij de geblindeerde ramen en velgen waar zwart gepolijst in zit.De achterlichten is wel een mooi prijsje. Wat voor kleur spiegelkappen wil je dan? Je kan die kappen ook op ali kopen in bijv. zwart, carbon of metal grey.
Ja de spiegelkappen willen we hoogglans zwart. Past mooier bij de geblindeerde ramen en velgen waar zwart gepolijst in zit.
Denk dat we ze toch maar gaan laten spuiten bij een spuiterij waar m'n vriend wel eens werk voor regelt. Die hebben toen ook m'n grill en ondergrill gespoten voor een vriendenprijsje. Wordt vervolgd...
Dat is al een beter plan dan 120 euro voor overspuiten. Ik heb zelf hoogglans zwarte spiegelkappen van Ali (wel voor de Polo maar hebben ze ook voor de Golf) voor rond de 25 euro. Dat zou je ook nog kunnen overwegen. Mocht je het dan toch niks meer vinden kun je ze altijd weer terug wisselen voor de origineleDenk dat we ze toch maar gaan laten spuiten bij een spuiterij waar m'n vriend wel eens werk voor regelt.
Ughh, johnny. Die staat bij mij op de zwarte lijstNiet te hopen dat Johnny d'r vriend is
Zo werd onze polo gemaakt
Zo werd onze polo gemaakt
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.