Vooral al dat plastic. De middenconsole van de Polo AW ziet er beter uit dan dit. Ik ben benieuwd wat ze met de R doen..Kolere, wat een achteruitgang. Zo veel plastic, rare vormen, de locatie van de GTi badge achterop en dat stuur
In ieder geval nog niet de GT3 RS, misschien een Turbo (s) haha. Ben weer erg benieuwd met wat je terugkomtEr komt een nieuwe auto aan .
Tussen de 400 en 600 Pk, wie kan het raden?
@NickD Een Mercedes AMG A 45?
In ieder geval nog niet de GT3 RS, misschien een Turbo (s) haha. Ben weer erg benieuwd met wat je terugkomt
Een Ford Mustang?
C63S AMG?
Wel overal dezelfde bandenmaat?Gisteren was het een zonnige dag en heb ik een stukje gereden in de auto, dakraam en ramen open, lekker muziekje op.... heerlijk.
op sommige stukken even flink gas gegeven voor de fun. Wat mij opviel, tot ongeveer 60km/u brandde het traction control lampje, de auto zoekt echt naar grip (droog weer, banden hebben goed profiel) wie heeft dit nog meer?
Wel overal dezelfde bandenmaat?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.