VIDEO: Man bouwt anti-inbraaksysteem van 1.000 volt in zijn busje
De elektricien is de aanhoudende diefstallen zattopgear.nl
Moet standaard ingebouwd worden bij klasse 3 alarm of hoger...
VIDEO: Man bouwt anti-inbraaksysteem van 1.000 volt in zijn busje
De elektricien is de aanhoudende diefstallen zattopgear.nl
Is niet dodelijk volgens het artikelJe zou zo maar een dode op je geweten kunnen hebben, levensgevaarlijk.
Bij een ieder persoon heeft het een ander impact.Is niet dodelijk volgens het artikel
Dat is nogal een loze dooddoener.Bij een ieder persoon heeft het een ander impact.
Laat ik maar eens iets eruit gooien hier. Het is VEEL te warm.. deze hittegolf heeft ondertussen de temp. in mijn woning de 28 graden doen aantikken.
Weinig tot geen mogelijkheden om woning te koelen. Temperatuur loopt elke dag 2-3 graden op. Met de verwachting voor komende week denk ik dat de 33 graden nog gehaald gaat worden.. in huis. helaas.
Is het bij jullie een beetje uit te houden?
Man ik ben hier niet voor gemaakt. Dit jaar in mei een airco in de slaapkamer laten installeren. Beste aankoop van het jaar. Ik zit elke avond op de slaapkamer tv te kijken. Alleen thuiswerken... De productiviteit zal ver te zoeken zijn morgen.Laat ik maar eens iets eruit gooien hier. Het is VEEL te warm.. deze hittegolf heeft ondertussen de temp. in mijn woning de 28 graden doen aantikken.
Weinig tot geen mogelijkheden om woning te koelen. Temperatuur loopt elke dag 2-3 graden op. Met de verwachting voor komende week denk ik dat de 33 graden nog gehaald gaat worden.. in huis. helaas.
muggen of hitte dan kies ik toch voor hitte..28 graden woonkamer en de kinderkamers tikken soms de 30 aan. Als ze naar bed gaan, gaan hun ramen vol open en 24/7 draaien er op elke slaapkamer ventilatoren. Ook gooi ik alles dan open inclusief de voordeur. Overdag alles potdicht, ramen en gordijnen. Tot nu toe elke nacht doorgeslapen!
Hier ook een airco op de slaapkamer, echt geweldigMan ik ben hier niet voor gemaakt. Dit jaar in mei een airco in de slaapkamer laten installeren. Beste aankoop van het jaar. Ik zit elke avond op de slaapkamer tv te kijken. Alleen thuiswerken... De productiviteit zal ver te zoeken zijn morgen.
muggen of hitte dan kies ik toch voor hitte..
Beroepsrisico. Moeten ze maar van zijn busje afblijven.Je zou zo maar een dode op je geweten kunnen hebben, levensgevaarlijk.
Hier is het prima uit te houden. Hele dag zo'n 22/23ºC. Maar airco (en niet zo'n mobiel klote ding), beste investering van mijn leven. Maar is hier ook echt nodig want anders is het soms warmer dan buiten. Isolatie kende ze toen nog niet.Laat ik maar eens iets eruit gooien hier. Het is VEEL te warm.. deze hittegolf heeft ondertussen de temp. in mijn woning de 28 graden doen aantikken.
Ook in mijn woning uit 2006 heeft het de 30 graden aangetikt in de werkkamer. De wind staat er nooit op, maar de zon volop de hele dag, dus 's ochtends koelt het ook niet echt afHier ook een airco op de slaapkamer, echt geweldig
Rest van het huis zit nu op de 26 graden.
Gelukkig hoef ik maar te werken in de 30 graden
Beroepsrisico. Moeten ze maar van zijn busje afblijven.
Hier is het prima uit te houden. Hele dag zo'n 22/23ºC. Maar airco (en niet zo'n mobiel klote ding), beste investering van mijn leven. Maar is hier ook echt nodig want anders is het soms warmer dan buiten. Isolatie kende ze toen nog niet.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.