komen bedragen voorbij van 4000/5000 euro. word je misselijk van@capszz I know the feeling.
komen bedragen voorbij van 4000/5000 euro. word je misselijk van
Ik heb in 2016 alles binnen laten schilderen, doet even pijn wat de spaarrekening betreft maar alles is weer
lekker fris en je hebt er zeer lange tijd geen omkijken meer naar !
Jaa dat is niet misschien! Recent een nieuwbouw woning betrokken.......komen bedragen voorbij van 4000/5000 euro. word je misselijk van
jaa exact : - )Ik heb in 2016 alles binnen laten schilderen, doet even pijn wat de spaarrekening betreft maar alles is weer
lekker fris en je hebt er zeer lange tijd geen omkijken meer naar !
buurman had het over 30k voor kunstof hahah, kolere.Kozijnen vervangen/repareren is ook niet goeiekoop...
oh god. dan heb je nog wel ff het e.e.a. te doenJaa dat is niet misschien! Recent een nieuwbouw woning betrokken.......
Ja zeker. Vanuit het forum tracht ik dit 2 maal per jaar te organiseren, echter ivm corona, is het er dit jaar nog niet van gekomen.Hebben jullie ook meetings? Zou het mooi vinden om alle Polo's op een rij te kunnen zien!
Je zou zo maar een dode op je geweten kunnen hebben, levensgevaarlijk.VIDEO: Man bouwt anti-inbraaksysteem van 1.000 volt in zijn busje
De elektricien is de aanhoudende diefstallen zattopgear.nl
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.