Ik zou ook wel eens op de bank willen met Pablooo
Ik zou ook wel eens op de bank willen met Pablooo
Stuur een mailtje naar Autoweek en wie weet wordt je uitgenodigd.Ik zou ook wel eens op de bank willen met Pablooo
Goeie idd! Al hoef ik niet met me bakkes op internet haha. Ik heb wel een idee..Stuur een mailtje naar Autoweek en wie weet wordt je uitgenodigd.
Mondmasker opzetten.Goeie idd! Al hoef ik niet met me bakkes op internet haha. Ik heb wel een idee..
Iets eerder in het filmpje zie je de grafiek op de monitor, daar staat 279. Zal wel een typfoutje zijn geweest.Hij gaat wel van 250 Nm naar 179 Nm en daar wordt niks van gezegd...
Wat een Mafkees!! Die grijze had wel een fliplogo
Ja, zat best wel wat geld op qua opties/mods op die grijze.Wat een Mafkees!! Die grijze had wel een fliplogo
Even kentekencheck gedaan, het is een 1.2tdi bluemotion. Dan zitten er inderdaad een best aantal opties/mods op. Die grijze heeft ook 10 eigenaren gehad (17 incl. Autobedrijven)Ja, zat best wel wat geld op qua opties/mods op die grijze.
Ik haat mijn buren! Ik woon in een appartementencomplex en parkeer op een afgesloten parking. Maar sommige mensen kunnen gewoon niet subtiel hun deuren openen. Voor de zoveelste x een beschadiging!!
Alfa van de vriendin ook hele mooi deuk in achterdeur.. Gereserveerde plaatsen maar af en toe gaat er toch bezoek op parkeren die er niet op moet staan en tja als ze weg zijn... Ik heb een garage voor mijn wagen gelukkig.Ik haat mijn buren! Ik woon in een appartementencomplex en parkeer op een afgesloten parking. Maar sommige mensen kunnen gewoon niet subtiel hun deuren openen. Voor de zoveelste x een beschadiging!!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.