Dat zet je 'm toch op verdrietigPer ongeluk op " leuk" gedrukt. Bedoel dus " niet leuk" .
VW
Polo 6R
1.4 BlueGT DSG
Dat zet je 'm toch op verdrietigPer ongeluk op " leuk" gedrukt. Bedoel dus " niet leuk" .
Leuk ingedrukt houden en dan een andere emoji kiezenWel geprobeerd, maar lukte me niet....... ben niet erg handig daarin.
Ah oké, weer wat geleerdLeuk ingedrukt houden en dan een andere emoji kiezen
Zo he, ff een mailtje gestuurd naar het bedrijf dat ik graag op hun kosten een rechter knop opgestuurd krijg, en ja hoor weer niet goed haahahahah Ze hebben meer dan alleen twee linkerhanden @joosspekloos
Ik hoop voor Johnny dat hij thuis wel de juiste knoppen kan vindenZo he, ff een mailtje gestuurd naar het bedrijf dat ik graag op hun kosten een rechter knop opgestuurd krijg, en ja hoor weer niet goed haahahahah Ze hebben meer dan alleen twee linkerhanden @joosspekloos
Johnny is een jonnieIk hoop dat Johnny thuis wel de juiste knoppen kan vinden
Jij kan wel zeiken zeg......tis ook nooit goedZo he, ff een mailtje gestuurd naar het bedrijf dat ik graag op hun kosten een rechter knop opgestuurd krijg, en ja hoor weer niet goed haahahahah Ze hebben meer dan alleen twee linkerhanden @joosspekloos
Ik zou ook wel eens op de bank willen met Pablooo
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.