Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Er zijn ook verzekeraars met een no claim garantie/bescherming. Betaal je iedere maand een vast bedrag, maar kan je wel 1 keer per verzekeringsjaar iets melden zonder dat je korting omlaag gaat, en dus je premie omhoog.

Ik had iemands kontje ook een keer gekust, totale schade €1000. Ik liep alleen mijn schadevrije jaar mis dat ik zou hebben opgebouwd wat mij ongeveer 10 euro per maand zou schelen zodra mijn polis wordt verlengt. Dus uiteindelijk kost het mij maar 120 ipv een flinke premiestijging of de schade zelf betalen.

Voor de mensen met weinig schadevrije jaren is zo iets een hele fijne oplossing om grote premiestijgingen te voorkomen bij schade

Voor zover bij mij bekend kost het je hoe dan ook je schadevrije jaren, maar stijg je niet in premie. Wissel je van verzekeraar baseren ze je premie gewoon op het aantal schadevrije jaren (min de 5 van de aanrijding). Overigens is een no claim beschermer pas vanaf 24 jaar mogelijk en dat ben ik nog niet, helaas.
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
Voor zover bij mij bekend kost het je hoe dan ook je schadevrije jaren, maar stijg je niet in premie. Wissel je van verzekeraar baseren ze je premie gewoon op het aantal schadevrije jaren (min de 5 van de aanrijding). Overigens is een no claim beschermer pas vanaf 24 jaar mogelijk en dat ben ik nog niet, helaas.
Je daalt altijd in jaren ja, ik bedoelde alleen dat als ik geen schade had ik weer een jaar zou stijgen en 10 euro per maand goedkoper uit zou komen. Ik ben 23 en betaal nu 70 euro p/m voor Wa + VC, Inzittende en no claim garantie. Bij Interpolis is een NCG vanaf 18 jaar
 
VW  Polo AW  2.0 GTI ABT 
Ik ga er niet van uit dat je dat hebt gedaan, maar alleen op de canbus gaat 'ie niet draaien. Maar ik ga er van uit dat je ook de standaard harnas aan hebt gesloten. Het kan lonen om de gele rode draad om te wisselen. Zit er ook een plugje op met een oranje en zwarte draad, die je in elkaar kan klikken?
Ja idd de standaard harnas ook aangesloten. Kabels ook nog een keer volledig gecheckt. Wat ik wel heb opgemerkt is dat wanneer ik de aftermarket radio aangesloten heb dat mijn climate control het ineens ook niet doen. Dat is wel raar toch. Koppel ik hem los dan doet de climate control het ineen weer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
volkswagen  polo  1,4 
Vandaag een class A kl**tz*k tegen gekomen. Ik rij rustig over een 100 weg naar mijn werk toe en haal een BMW 3 serie in met pak 'm beet 5km per uur verschil. Toen mijn achterwielen ter hoogte van zijn voorwielen waren, vond meneer het nodig om een keer goed gas te geven en mij recht in te halen waarna hij bijna een andere auto en mij raakte omdat er gewoonweg niet genoeg ruimte meer was. Later haalde ik hem weer in (hij was inmiddels afgezakt naar originele snelheid) en kreeg ik een heerlijk vriendelijke middelvinger. Wat een zakkewassers zijn er op de weg.
 
Volkswagen  Golf VI  1.4 TSi 122pk 
  • Wow
Waarderingen: Ruud9N
Weet iemand hoe dat precies zit met upgraden naar golf 7 facelift achterlichten? Ik heb al led (prefacelift) moet ik dan alsnog een kabelboompje trekken door de achterklep of kan dat er gewoon zo op (+ coderen natuurlijk)
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Weet iemand hoe dat precies zit met upgraden naar golf 7 facelift achterlichten? Ik heb al led (prefacelift) moet ik dan alsnog een kabelboompje trekken door de achterklep of kan dat er gewoon zo op (+ coderen natuurlijk)
Vgm is dit puur een kwestie van een verloop kabel , net als 6c achterlichten in een 6r. Maar bind mij er niet op vast..
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: iichel en Ruiter91
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!