dov was al langer sponsor hoor. En ik geloof dat Robin z'n 1991 is kwijtgeraaktIk ga een nachtje slapen en opeens is dov sponsor en Robin beheerder, hahaha. Wilde nacht gehad jongens?
dov was al langer sponsor hoor. En ik geloof dat Robin z'n 1991 is kwijtgeraaktIk ga een nachtje slapen en opeens is dov sponsor en Robin beheerder, hahaha. Wilde nacht gehad jongens?
Kleine jongens worden groot hèdov was al langer sponsor hoor. En ik geloof dat Robin z'n 1991 is kwijtgeraakt
Haha klopt helemaal.dov was al langer sponsor hoor. En ik geloof dat Robin z'n 1991 is kwijtgeraakt
Leg eens uit, wat is er gebeurd?Bedankt voor het maken van een beschadiging op de deurgreep van mijn linker voorportier!
Dat soort shit gebeurt ook alleen maar in Asie, wat een mafklappers daar.Je nieuwe Polo ophalen in stijl. Zonde.
Omg, HOE DAN???Je nieuwe Polo ophalen in stijl. Zonde.
God jezus , wat een debiel heeJe nieuwe Polo ophalen in stijl. Zonde.
God jezus , wat een debiel hee
Gaat rap dan binnen 2 secondenMisschien is de goede man onwel geworden in zijn nieuwe Polo...
Deurklink -> kras -> geen briefje -> boos
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.