Ja, in zulke situaties is het snel gebeurd
Volkswagen
Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels
1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek)
Ik ben in principe tegen vechten, maar dit is wel een mooi Karma gevalletje! De man in donkere kleding gaf de eerste klap en krijgt er vervolgens flink van langs!WTF momentje. Iemand van hier?
'Mij geen voorrang geven?' http://www.dumpert.nl/item/7937559_1d8c7899
Dat is wel bagger...Gisteren mijn eerste aanrijding gehad. We reden in een rij van 4 auto's en de voorste auto ging vol op de rem om nog snel een straat in te kunnen. De auto's erachter ook vol in de ankers, maar helaas stond ik niet op tijd in stilstand, waardoor ik licht tegen de auto voor me aan reed. Ik vrijwel geen schade, de achterbumper van de auto voor me helaas wel. Lekker dan.
Dashcams zijn wel fijn in zulke situaties, kan je bewijzen dat degene een gevaarlijke situatie veroorzaakte.Gisteren mijn eerste aanrijding gehad. We reden in een rij van 4 auto's en de voorste auto ging vol op de rem om nog snel een straat in te kunnen. De auto's erachter ook vol in de ankers, maar helaas stond ik niet op tijd in stilstand, waardoor ik licht tegen de auto voor me aan reed. Ik vrijwel geen schade, de achterbumper van de auto voor me helaas wel. Lekker dan.
Wat ben jij nou weer van planIemand een idee hoe ik aan OEM Polo 6R ABT uitlaat(dempers) kom?
https://www.abt-shop.de/index.php?force_sid=b0e354ff6526ab1189dd5fb2b88681ce&Iemand een idee hoe ik aan OEM Polo 6R ABT uitlaat(dempers) kom?
Als je het vraagt bij een schadeclaim kunnen ze je dat vaak wel uitrekenen wat het kost qua premiestijging. Wij zijn via een tussenpersoon verzekert en die kan dat tot op de cent vaak wel berekenen.In mijn geval had ik, achteraf gezien, goed gegokt met de schade van vorig jaar. Het was €1600. Kost me 4 jaar om op het oude niveau terug te komen en dat kost me €1200 aan premiestijging. Maar stond er toch wel van te kijken wat het je nog kost uiteindelijk
Ja dan is een tussenpersoon wel handig iddAls je het vraagt bij een schadeclaim kunnen ze je dat vaak wel uitrekenen wat het kost qua premiestijging. Wij zijn via een tussenpersoon verzekert en die kan dat tot op de cent vaak wel berekenen.
Nee is aangesloten op de canbus aansluiting. Dat is ook de vereiste staat op de doos vermeld. Die vriend heeft get trouwens ook op de canbus aansluiting aangesloten. Kan het zijn dat de auto iets van een beveiligslot heeft? In iedergeval bedankt alvast voor de reacties.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.