Sinds dit voorjaar een (split unit) airco op de slaapkamer
Sinds dit voorjaar een (split unit) airco op de slaapkamer
Hier ook!! Lekker 22 graden op de kamer heerlijk
Best aankoop dit jaar haha
Je hoeft hem toch niet te laten hangen? Demonteren, gat dichtmaken en wegwezenIk zit ook een wandmodel airco te overwegen soms. Alleen de kosten laten mij twijfelen. Vaak rond de 1200 euro incl montage. En bij een huurwoning, niet wetende hoelang ik er nog woon (nog zeker wel 2 jaar). En telkens als de hittegolf voorbij is denk ik van 'ach, het is toch maar 2-3 weken in het jaar nodig'. Maar op dagen als deze verlang ik er echt naar.
Zolang het bij een Polo blijft is het leuk jaIk heb een nieuwe baan gekregen bij mij in het dorp, dus ik ben bang dat mijn trouwe dieseltje weg zal moeten. Eens kijken of ik voor hetzelfde geld nog een fraaie benzine variant op de kop kan tikken.. Toch wel weer leuk, geforceerd een andere auto kopen
Zolang het bij een Polo blijft is het leuk ja
Gefeliciteerd met je nieuwe baan!
Je kan hem gewoon meenemen als je gaat verhuizen. Maar echt, als je het geld hebt, gewoon doen. Als je thuiskomt en je wandelt een heerlijk koel huis binnen, dat is beter dan seks. Nu zou dat wat kunnen zeggen over de seks die ik heb maar laten we het daar maar niet over hebben.Ik zit ook een wandmodel airco te overwegen soms. Alleen de kosten laten mij twijfelen. Vaak rond de 1200 euro incl montage. En bij een huurwoning, niet wetende hoelang ik er nog woon (nog zeker wel 2 jaar). En telkens als de hittegolf voorbij is denk ik van 'ach, het is toch maar 2-3 weken in het jaar nodig'. Maar op dagen als deze verlang ik er echt naar.
De feiten zijn dat vooral mensen in de categorie 20 -40 de bron vormen van nieuwe besmettingen. En dat je daar ook vooral (maar uiteraard niet alleen, dus je kunt best eens hetzelfde zien bij ouderen) ziet dat men met velen samenkomt zonder zich aan de regels te houden.Het is alleen jammer dat de “‘Jongeren” elke keer weer de schuld krijgen, dit terwijl ik juist de ouderen de fout in zie gaan.
Eens. Ik merk genoeg 40plussers die lekker met de hele familie en vrienden in de achtertuin een bbq organiseren. Ik heb het idee dat jongeren zich publiekelijk meer 'misdragen' wat dat betreft. Zie ook dit weer: https://nos.nl/liveblog/2343883-bru...-coronatest-nl.html#UPDATE-container-46918244Het is alleen jammer dat de “‘Jongeren” elke keer weer de schuld krijgen, dit terwijl ik juist de ouderen de fout in zie gaan.
Vervang "een trekhaak" door alles en klaar!Waarom is een trekhaak toch zo idioot duur bij Volkswagen zelf..
Kolere, wat een achteruitgang. Zo veel plastic, rare vormen, de locatie van de GTi badge achterop en dat stuur
Kolere, wat een achteruitgang. Zo veel plastic, rare vormen, de locatie van de GTi badge achterop en dat stuur
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.