Hebben ze geen lijst gegeven met de kilometerstanden zoals ze bij de RDW geregistreerd staan? Daar moet je wel aan kunnen zien waar de trendbreuk ontstaan is.Vandaag een brief van de RDW gekregen waarin staat dat de kilometerstand van mijn Polo niet meer klopt. Een garage heeft een foutieve kilometerstand ingevoerd.
Kan ik daar achteraan gaan en uitzoeken welke garage het is geweest.
Hebben ze geen lijst gegeven met de kilometerstanden zoals ze bij de RDW geregistreerd staan? Daar moet je wel aan kunnen zien waar de trendbreuk ontstaan is.
wat anders dan zwart of wit: https://www.facebook.com/groups/681...E2EiPnEBQTmCsxI5Affjy01mB5weagf&__tn__=,O,P-RIk ga mijn 1.6 tdi verkopen en wil weer een nieuwe polo
Ik denk dat ik voor een 6C ga, diesel, denk dat je dan gauw uit komt op een 1.4 tdi, liefst met DSG de rest maakt me eigenlijk niet zo veel uit
Mochten jullie iets moois voorbij zien komen geef een gil
Moet je wel lid zijn van die groep......
Volkswagen Workshop Service and Repair Manuals > Polo Mk5 > Body | General body repairs, exterior | Bonnet, flaps, cab, central locking | Tank flap unit | Assembly overview - tank flap unit and actuator
Polo Mk5 > Volkswagen Workshop Service and Repair Manuals > Body | General body repairs, exterior | Bonnet, flaps, cab, central locking | Tank flap unit | Assembly overview - tank flap unit and actuatorworkshop-manuals.com
Succes!
gewoon via het originele rubber tussen chassis en deur@joosspekloos
Als ik de deurpaneel van de 6r demonteer kan ik vanaf daar kabel trekken naar binnen toe? Ik zit te kijken naar afbeeldingen op het net, maar ik zie geen ruimte. Heb je tips?
Ik zag m inderdaad, is me helaas net teveel KM anders een leuke optie.
Hoe kom ik in dat rubbergewoon via het originele rubber tussen chassis en deur
Waarom wordt ik altijd allergisch als ik DSG lees.Ik ga mijn 1.6 tdi verkopen en wil weer een nieuwe polo
Ik denk dat ik voor een 6C ga, diesel, denk dat je dan gauw uit komt op een 1.4 tdi, liefst met DSG de rest maakt me eigenlijk niet zo veel uit
Mochten jullie iets moois voorbij zien komen geef een gil
Waarom wordt ik altijd allergisch als ik DSG lees.
Ik worD ergens anders allergisch van . Ik rijd nu de 4e auto met DSG en nooit problemen ondervonden. Ik denk dat, wanneer je het bekijkt op het totale aantal, de kans op problemen erg klein is. Je leest er natuurlijk wel over op fora, omdat men het daar nu eenmaal relatief vaak over problemen heeft en de DQ 200 heeft geeft wel relatief vaak problemen. Maar nog altijd een fractie op het totaal aantal.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.