Ja, als ik zo lang met een auto zou doen, maar dat doe ik niet omdat de kans op allerlei problemen (niet alleen DSG) dan een stuk groter is.
Volkswagen
Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kom die vent ook regelmatig tegen, komt altijd vanuit de binnendoor route vanuit Bemmel naar Elst en dan de A325 op waar ik rij. Trekt hem regelmatig door tot ver na de uitvoegstrook om vervolgens via de vluchtstrook een vrachtwagen of iets dergelijks in te halen. Stakkertje.
Woon tegenwoordig in Bemmel en rijdt hier altijd inderdaad extreem hard. Ik houd ook van doorrijden maar dit..Kom die vent ook regelmatig tegen, komt altijd vanuit de binnendoor route vanuit Bemmel naar Elst en dan de A325 op waar ik rij. Trekt hem regelmatig door tot ver na de uitvoegstrook om vervolgens via de vluchtstrook een vrachtwagen of iets dergelijks in te halen. Stakkertje.
Heb afgelopen weekend de 195km/u aangetikt met mijn Polo terwijl de aangegeven max 170km/u is. Kreeg een dikke slipstream van een thunder Golf, en had een goeie 2 minuten nodig. Hierna netjes 15 minuten uit laten lopen natuurlijk. Ben benieuwd of de 200km/u nog te halen is, betwijfel het maar we gaan het zeker nog een keer proberen haha!
@SA_Polo.6r denk dat het daarbij blijft vanwege de sportvelgen.Vermoed dat hij begrenst is op 190km/h...
Wat een vent joh hahah
Ik denk ook zekering, maar ik zit te kijken op het internet welke het is, maar kan er niks over vinden.@harun-cuk17 Ik kan hier vandaan net niet zien of het een zekering is,maar als je ze één voor één er uittrekt kan je dat zelf controleren.
Had gisteren een schema gevonden op het internet. Volgens schema moest het Fuse 21 zijn. En die lag er idd uit. Vervangen en probleem opgelost.eentje van de 8 in het rijtje van 9 t/m 16
Was een grapje van @joosspekloosHad gisteren een schema gevonden op het internet. Volgens schema moest het Fuse 21 zijn. En die lag er idd uit. Vervangen en probleem opgelost.
HahahaWas een grapje van @joosspekloosje hebt nu al zelf de juiste zekering opgezocht en vervangen! Je bent veel handiger dan je denkt!
![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.