Ja dat vind ik nog niet eens het ergste. Doe je je best, gaan ze ook nog schelden. Succes met je 6c hendels
Voor het geval dat de distributiewissel niet goed gaat?past een polo 1.8 gti motorblok in een blue gt?
Hahha nee zat ff random te denken gister ik ben van plan om mijn gt het lieftsr levenslang te besturen, tot dat de motor het opgeeft maar dan wil ik weten of ik een 1.8 tsi blok erin kan zettenVoor het geval dat de distributiewissel niet goed gaat?
Succes hiermee.Hahha nee zat ff random te denken gister ik ben van plan om mijn gt het lieftsr levenslang te besturen, tot dat de motor het opgeeft maar dan wil ik weten of ik een 1.8 tsi blok erin kan zetten
WhyySucces hiermee.
Als ik jou was zou ik het andere blok alvast voor de zekerheid kopen.
Ik rij altijd rustig op. Auto ook gekocht op 158k dus weer niet hoe die hiervoor is geredenGast, geintje natuurlijk.
Als je een beetje normaal doet met je huidige blok gaat die lachend 400.000+ mee.
Als jij je Polo Gt levenslang wilt blijven rijden, zou ik stoppen met zelf het onderhoud uit te voeren.Hahha nee zat ff random te denken gister ik ben van plan om mijn gt het lieftsr levenslang te besturen, tot dat de motor het opgeeft maar dan wil ik weten of ik een 1.8 tsi blok erin kan zetten
Eigenonderhoud doe ik alleen motorolie grote dingen doet de garageAls jij je Polo Gt levenslang wilt blijven rijden, zou ik stoppen met zelf het onderhoud uit te voeren.
Ben je voor 250 rond. Kan je niet voor tobben.+ kabelset nodig --> ebay.co.uk/itm/233648305034
Yep, ik ook.T is een mooie upgrade idd. Als verkoper zou ik voor een uurtje werk wel even de kabel uit mn auto halen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.