Miss me? Afgelopen weekend op papier de Opel ingeruild voor wat nieuws... Geen VW, maar wel een SEAT Ibiza 1.0 TSI FR... Foto's volgen binnenkort (over plus minus twee weken)
SEAT
FR
1.0TSI 95pk
Lowkey toch wel een VW! . Congratulations, dikke bak man!Miss me? Afgelopen weekend op papier de Opel ingeruild voor wat nieuws... Geen VW, maar wel een SEAT Ibiza 1.0 TSI FR... Foto's volgen binnenkort (over plus minus twee weken)
Miss me?
Miss me? Afgelopen weekend op papier de Opel ingeruild voor wat nieuws... Geen VW, maar wel een SEAT Ibiza 1.0 TSI FR... Foto's volgen binnenkort (over plus minus twee weken)
Hij ging net weer af zal morgen die sensor wel eens bekijken, als hij weer afgaat gebruik ik die knop onder de gordel wel voor een nachtjeVolgens mij heb jij fabriekaf alarm in je 9N3
Dat rooster achter je binnenlicht daar zitten de sensoren achter.
Misschien een paar vliegen in je auto?
In VCDS kan je in measurement blocks zien wat er alarm gegeven heeft.Hij ging net weer af zal morgen die sensor wel eens bekijken, als hij weer afgaat gebruik ik die knop onder de gordel wel voor een nachtje
Pffff, heb je hem weer, haha. Naar mijn mening is hij best full option. Maar je hebt gelijk. Ik denk dat de verkoper hem niet snel verkoopt.Ding is niet eens full options. Geen leer, geen alarm, geen trekhaak, geen R-Line pakket, geen beats pakket, elec inklapbare spiegels, geen privacy glass, moet ik doorgaan?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.