Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Vandaag twee schik (dus geen schrik) momenten gehad met de Polo.
Bij het passen van de winterwiel is de auto naar beneden gezakt, precies op het moment dat ik de zomerwiel loshaalde. De krik was verbogen en het wiel zat er iets scheef onder. Gelijk met de garagekrik weer omhoog gegooid, ging gelukkig goed!
Vervolgens rijd ik weg over het zandweggetje met hier en daar wat stenen, klap ik met de onderkant van de auto op een rotsblok. Precies op de beschermplaat die achter de remschijf zit. Vervolgens een krassend hoog continu geluid, aluminium schuurde langs de naaf. In z'n achteruit terug, weer opkrikken, velg eraf, aluminium teruggebogen en weer door!
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    279.4 KB · Weergaven: 25
  • image.jpg
    image.jpg
    840.9 KB · Weergaven: 24
Gisteren 7-11 om 00:45 is dan eindelijk onze dochter Senne geboren..!
Moeder en dochter maken het prima. Papa eigenlijk ook wel... ;)

15554467637_1646a6600a_z.jpg


15554196648_dc569eca8d_z.jpg


15554469597_f99d6e4fdf_z.jpg

Gefeliciteerd!

Leuk is dat he, apart gevoel...... Ben 24-07-2014 ook pappa geworden van onze kanjer. Gaaf gevoel kan ik je zeggen.
 
Dat is inderdaad een machtig gevoel..! Ik ben ondertussen al 35 en heb altijd gedacht dat het van mij niet zo hoefde, maar nu het zover is kan mijn gelukt niet op.
Jij natuurlijk ook nog gefeliciteerd dan!
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Die originele VW krikken zijn levensgevaarlijk! Zo stabiel als een olifant op een vlaggemast en ze 'duwen' de auto ook naar het midden als je hem opkrikt. Gewoon een schaarkrik halen en die in de kofferbak leggen ;)
Ik haal toch nog even een originele krik, puur voor noodgevallen. Ik hou niet van losse spullen in de kofferbak, die bij elke bocht gaan schuiven.
Ik heb al een rode garagekrik, die ik voortaan voor het klussen ga gebruiken. Nog wel even een 'adapter' kopen, zodat de ronde schrijf op de originele 'opkrikpunten' kan.
 
Dat is inderdaad een machtig gevoel..! Ik ben ondertussen al 35 en heb altijd gedacht dat het van mij niet zo hoefde, maar nu het zover is kan mijn gelukt niet op.
Jij natuurlijk ook nog gefeliciteerd dan!

dankje!
Hoe voelt het pappa gevoel?
toen de kleine geboren was was het allemaal vreemd. iedereen zij hoe vole je je nu je pappa bent geworden. Niks eigenlijk :lol:
Ik voelde me pas pappa toen de kleine voor het eerst lachte of reactie gaf als je thuis komt van een lange dag.

nogmaals gefeliciteerd! lang gezond en gelukkig mocht zij leven!

en jullie ook natuurlijk ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!