Hehe thnx!Sexy!!!!!
Hehe thnx!Sexy!!!!!
Wij gaan zaterdag ook een nieuwe aanwinst ophalen! Mn moeder heeft een nieuwe auto! Polo 9n 1.2 eruit, groove up! 60pk in Hot Orange dr in! Zal wel wat foto's posten zaterdag
Klopt, ik vind het echt een topwagentje! Deze is ook lekker luxe met cv, pdc en een pano + fender systeem! Wordt weer ruzie maken wie er mee gaat rijden!Gefeliciteerd!!!
Krijgt ze totaal geen spijt van!
Ik heb zelf ook een up in de blackup uitvoering. Rijd verrassend volwassen en stijlvol!
Amersfoort kan wel.. Lijkt me wel leuk.. Zijn er nog andere die zin hebben in een M&GBOEM, toestemming voor 3 extra vrije dagen. Volgend weekend lang weekend NL! Iemand zin in een mini-meet omgeving Amersfoort of Hardenberg?
Pano + fender systeem??Klopt, ik vind het echt een topwagentje! Deze is ook lekker luxe met cv, pdc en een pano + fender systeem! Wordt weer ruzie maken wie er mee gaat rijden!
Vandaag mijn nieuwe telefoon gekregen!
Hands on my new Lenovo Z K910
BOEM, toestemming voor 3 extra vrije dagen. Volgend weekend lang weekend NL! Iemand zin in een mini-meet omgeving Amersfoort of Hardenberg?
Thnx steven! Ben er heel tevreden over zeker als ik de specs met de prijs(€220 ongeveeer) vergelijk..Leuke smartphonetje Wicko
En hoe zijn de prijzen?Ik zat te googlen en kom terecht bij VW brazillie.
Ik zie dat de polo 9n heet dat volgens mij??? Nog steeds nieuw wordt verkocht???
Super de superrrrrrrrr facelift met oa golf 6 stuur met flippers.
Ook zoals de vw crossfox, vw spacecross en de vw goal
Allemaal aparte vw tjes
Zie link:
Fotos
Haha heel goed. Sorry Ruud!panorama dak gok ik en het fender audio systeem
Thnx steven! Ben er heel tevreden over zeker als ik de specs met de prijs(€220 ongeveeer) vergelijk..
Ooohh, hoe clocken jullie hem omlaag of omhoog? Met welke app bedoel ik.. En dan nog ook rooten? Ja ik wou heel graag de oneplus one, maar heel moeilijk te kopen.. Behalve op marktplaats dan.. En de Lenovo Z2 vond ik net ff te duur..
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.