Mooie UP! Klaas goeie kleuren combi heb je gekozen. Veel plezier ermee !! Nog plannen om aan te passen ?
Niet bewust natuurlijk.Je wist het? En toch te hard gereden..?
Thats what i thought.. Het is wel sneu.. Ik had er laatst een, 2 km te hard=> €20 boete..Niet bewust natuurlijk.
Stomme vragen bestaan niet he. Als het goed is zit de boordcomputer in het midden van je dashboard; tussen de tellers. Lijkt mij ook dan de unit in het dashboard gekoppeld zit aan de CAN bus. Zeker weten doe ik het nietHallo
Ik heb misschien een stomme vraag maar hoe kom ik er achter of mijn polo een boordcomputer heeft waar zit die ergens ? Heb zitten zoeken op internet maar de resultaten vielen me tegen dus misschien kunnen jullie me helpen.
Achter in de kofferbak en voor in het originele onderhoudsboekje zit een sticker met onder andere het framenummer en alle opties die er af-fabriek op zaten. Deze optiecodes bestaan uit 3 letters/cijfers.Ik heb misschien een stomme vraag maar hoe kom ik er achter of mijn polo een boordcomputer heeft waar zit die ergens ?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.