De dealer kan het opzoeken aan de hand van het framenummer.
Als je een dealer hebt die inderdaad wat beter wil kijken/tijd voor je wil vrijmaken, dan wel. Heb het idee dat de meeste dealers je maar lastig vinden als je iets komt vragen.De dealer kan het opzoeken aan de hand van het framenummer.
Bijzondere manier van auto's behandelen heb jij! Ga ik ook maar eens proberen!En als je het apparaatje zelf een hand wilt geven en je even voor wilt stellen:
1 Zorg dat niemand je ziet
2 Open je deur
3 Ga op je knieen, aanbid de auto
4 Ga op je rug liggen op een manier dat je hoofd ongeveer de rem indrukt
5 Kijk omhoog
6 Kom erachter dat je niets ziet
7 Haal een zaklamp
8 Herhaal stap 1 t/m 5
9 Het zwarte vierkante ding ca 20x20cm met 2 grote stekkers erin is je BCM (boordnet controle module).
10 Stel je netjes voor
11 Zorg dat je geen kabels sloopt
En als je het apparaatje zelf een hand wilt geven en je even voor wilt stellen:
1 Zorg dat niemand je ziet
2 Open je deur
3 Ga op je knieen, aanbid de auto
4 Ga op je rug liggen op een manier dat je hoofd ongeveer de rem indrukt
5 Kijk omhoog
6 Kom erachter dat je niets ziet
7 Haal een zaklamp
8 Herhaal stap 1 t/m 5
9 Het zwarte vierkante ding ca 20x20cm met 2 grote stekkers erin is je BCM (boordnet controle module).
10 Stel je netjes voor
11 Zorg dat je geen kabels sloopt
Laten we het niet hopen Succes!Vanmorgen te horen gekregen dat de BCC, de Harense Smid, Mikro Electro en It's Electronics overneemt. 18 filialen gaan door onder de naam BCC waarvan er nog een aantal gesloten worden en de rest die BCC niet wil hebben worden gesloten of overgedaan naar andere ketens.
Laat ik nu bij Mikro Electro (eigenaar van de andere formules) werken... Vanavond een bijeenkomst.. Maar ik vrees het ergste.
Zag trouwens net dat mijn dealer een Polo R WRC heeft met hun bedrijfsstickers erop lol:
Zag hem de hele tijd al als ik naar huis reed vanaf de N2. Dit is die auto die in de showroom staat dan vermoed ik. Wel dik!Klopt. Die zijn er speciaal op gekomen toen die WRC als demowagen op onze meeting in Asten stond.
Snap um nie.Had ik trouwens al verteld dat ik een nieuwe hobby heb?
Op de Duitse Autobahn treintjes achter je maken en dan op alfabetische volgorde van:
- Kenteken
- Automerk
- Kleur
Of op volgorde van grootte, hetzelfde merk (PR: 6x audi!) is ook een leuke variant!
Probeer het maar eens. In het begin was ik wat skeptisch maar als je het eenmaal te pakken hebt is het best leuk.
Bonuspunten voor ophouden op de Freibahn (onbegrensde stukkeN)
Snap um nie.
Me neither ..
Hahaa oke zooo..Dat ie zo traag is dat ie iedereen op de Autobahn ophoudt en er allemaal dikke auto's achter hem zitten in een treintje :lol: :lol:
En dat zijn persoonlijke record is dat ie 6 Audi's op heeft gehouden.
Ik mag Michel zijn humor wel hahaha!
btw: De dealer had mij gisteren gebeld, omdat ze door VW Leasing waren gebeld. Die had gezegd dat er een klacht was en dat de problemen van mn auto niet waren verholpen. De problemen waren wel opgelost, maar had tegen mijn wagenparkbeheerster het verhaal uitgelegd en gezegd dat ik het wel even aan ging kijken. Blijkbaar heeft zij gelijk vanalles in gang gezet. Wou gisteren de dealer bellen om uit te leggen dat ik geen klachten heb, maar dat ik het dan maar gewoon afwacht.
Misschien maar goed ook dat ik dat nog niet heb kunnen vertellen, want gisteren heb ik weer 1 keer een vermogensdip gehad. Vandaag de dealer maar weer even opbellen Schijtwagen!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.