Het grote 'Gooi het eruit' topic!

En als je het apparaatje zelf een hand wilt geven en je even voor wilt stellen:

1 Zorg dat niemand je ziet
2 Open je deur
3 Ga op je knieen, aanbid de auto
4 Ga op je rug liggen op een manier dat je hoofd ongeveer de rem indrukt
5 Kijk omhoog
6 Kom erachter dat je niets ziet
7 Haal een zaklamp
8 Herhaal stap 1 t/m 5
9 Het zwarte vierkante ding ca 20x20cm met 2 grote stekkers erin is je BCM (boordnet controle module).
10 Stel je netjes voor
11 Zorg dat je geen kabels sloopt
Bijzondere manier van auto's behandelen heb jij! ;) Ga ik ook maar eens proberen!
 
En als je het apparaatje zelf een hand wilt geven en je even voor wilt stellen:

1 Zorg dat niemand je ziet
2 Open je deur
3 Ga op je knieen, aanbid de auto
4 Ga op je rug liggen op een manier dat je hoofd ongeveer de rem indrukt
5 Kijk omhoog
6 Kom erachter dat je niets ziet
7 Haal een zaklamp
8 Herhaal stap 1 t/m 5
9 Het zwarte vierkante ding ca 20x20cm met 2 grote stekkers erin is je BCM (boordnet controle module).
10 Stel je netjes voor
11 Zorg dat je geen kabels sloopt

Heb ik in april gedaan.
NOOIT MEER!!!!!!
 
Vanmorgen te horen gekregen dat de BCC, de Harense Smid, Mikro Electro en It's Electronics overneemt. 18 filialen gaan door onder de naam BCC waarvan er nog een aantal gesloten worden en de rest die BCC niet wil hebben worden gesloten of overgedaan naar andere ketens.
Laat ik nu bij Mikro Electro (eigenaar van de andere formules) werken... Vanavond een bijeenkomst.. Maar ik vrees het ergste.
 
Volkswagen  Polo 6C  GTI 1.8 192pk DSG 
Vanmorgen te horen gekregen dat de BCC, de Harense Smid, Mikro Electro en It's Electronics overneemt. 18 filialen gaan door onder de naam BCC waarvan er nog een aantal gesloten worden en de rest die BCC niet wil hebben worden gesloten of overgedaan naar andere ketens.
Laat ik nu bij Mikro Electro (eigenaar van de andere formules) werken... Vanavond een bijeenkomst.. Maar ik vrees het ergste.
Laten we het niet hopen ;) Succes!

Zag trouwens net dat mijn dealer een Polo R WRC heeft met hun bedrijfsstickers erop :)lol:):

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja klopt.. Is dezelfde auto ja.

15635609420_ec081e1377.jpg
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Had ik trouwens al verteld dat ik een nieuwe hobby heb?

Op de Duitse Autobahn treintjes achter je maken en dan op alfabetische volgorde van:
- Kenteken
- Automerk
- Kleur

Of op volgorde van grootte, hetzelfde merk (PR: 6x audi!) is ook een leuke variant!

Probeer het maar eens. In het begin was ik wat skeptisch maar als je het eenmaal te pakken hebt is het best leuk.
Bonuspunten voor ophouden op de Freibahn (onbegrensde stukkeN)
 
Vandaag mijn polo weer een goeie wasbeurt gegeven waxen met cockpitspray alles in gesmeert alles in weer als nieuw. Wel de hele middag mee bezig geweest maja moet wat voor je auto over hebben.

Vanavond de winter bandjes er weer onder gegooid. Wel zonder wieldoppen want er waren een paar klipjes van de wieldoppen ben bang dat ik ze kwijt ben als ik ze maar met maar vier vast zet dus morgen met een helemaal zwarte polo naar school ziet er eigenlijk nog niet eens zo verkeerd uit. Mischien was ik de velgen een keer goed en spuit ze effe op en ga zonder wieldoppen rondrijden .
 
Had ik trouwens al verteld dat ik een nieuwe hobby heb?

Op de Duitse Autobahn treintjes achter je maken en dan op alfabetische volgorde van:
- Kenteken
- Automerk
- Kleur

Of op volgorde van grootte, hetzelfde merk (PR: 6x audi!) is ook een leuke variant!

Probeer het maar eens. In het begin was ik wat skeptisch maar als je het eenmaal te pakken hebt is het best leuk.
Bonuspunten voor ophouden op de Freibahn (onbegrensde stukkeN)
Snap um nie. :(
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 

Me neither Stick Out Tongue..

Dat ie zo traag is dat ie iedereen op de Autobahn ophoudt en er allemaal dikke auto's achter hem zitten in een treintje :lol: :lol:
En dat zijn persoonlijke record is dat ie 6 Audi's op heeft gehouden. :cool:

Ik mag Michel zijn humor wel hahaha!



btw: De dealer had mij gisteren gebeld, omdat ze door VW Leasing waren gebeld. Die had gezegd dat er een klacht was en dat de problemen van mn auto niet waren verholpen. De problemen waren wel opgelost, maar had tegen mijn wagenparkbeheerster het verhaal uitgelegd en gezegd dat ik het wel even aan ging kijken. Blijkbaar heeft zij gelijk vanalles in gang gezet. Wou gisteren de dealer bellen om uit te leggen dat ik geen klachten heb, maar dat ik het dan maar gewoon afwacht.
Misschien maar goed ook dat ik dat nog niet heb kunnen vertellen, want gisteren heb ik weer 1 keer een vermogensdip gehad. Vandaag de dealer maar weer even opbellen ;) Schijtwagen!:mad:
 
Dat ie zo traag is dat ie iedereen op de Autobahn ophoudt en er allemaal dikke auto's achter hem zitten in een treintje :lol: :lol:
En dat zijn persoonlijke record is dat ie 6 Audi's op heeft gehouden. :cool:

Ik mag Michel zijn humor wel hahaha!



btw: De dealer had mij gisteren gebeld, omdat ze door VW Leasing waren gebeld. Die had gezegd dat er een klacht was en dat de problemen van mn auto niet waren verholpen. De problemen waren wel opgelost, maar had tegen mijn wagenparkbeheerster het verhaal uitgelegd en gezegd dat ik het wel even aan ging kijken. Blijkbaar heeft zij gelijk vanalles in gang gezet. Wou gisteren de dealer bellen om uit te leggen dat ik geen klachten heb, maar dat ik het dan maar gewoon afwacht.
Misschien maar goed ook dat ik dat nog niet heb kunnen vertellen, want gisteren heb ik weer 1 keer een vermogensdip gehad. Vandaag de dealer maar weer even opbellen ;) Schijtwagen!:mad:
Hahaa oke zooo..

Hey wat sneu voor je man.. Kan je deze niet inruile voor andere? Dit schiet natuurlijk niet op zo..elk keer naar de dealer..
 
Hallo

Ik mis een paar klemmetjes van de wieldoppen ik dacht dus dan rijd ik even langs de automaterialen zaak maar daar hebben ze niet. Mijn vraag is nu of iemand een site weet waar ik ze kan kopen. Anders moet ik naar de dealer en daar zullen ze wel weer 5 euro per stuk kosten ofzo.
ik kan geen foto's toevoegen vanaf mijn telefoon dus foto volgt nog
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!