Het grote 'Gooi het eruit' topic!

nqoaqw.jpg

terug maar ne nokia met een harnas kopen zeker....
 
Dat is niet best.. Wat gaat er nu gebeuren aangezien het van je werk is?

Ik weet het niet, heb menne baas gebeld daarnet. Hij zei dat ik me geen zorgen moet maken (hij is nog niet de slechtste ;) ). Maar blijft natuurlijk zonde zo'n smartphone, ik had em nog maar een goei maand. Heb al serieus wa gevloekt ondertussen, en natuurlijk maar naar dat scherm zitten te staren en aanraken om te zien of em mss terug werkt. Mijn vorige was een desire x, was natuurlijk iets kleiner en handiger.
 
Ik weet het niet, heb menne baas gebeld daarnet. Hij zei dat ik me geen zorgen moet maken (hij is nog niet de slechtste ;) ). Maar blijft natuurlijk zonde zo'n smartphone, ik had em nog maar een goei maand. Heb al serieus wa gevloekt ondertussen, en natuurlijk maar naar dat scherm zitten te staren en aanraken om te zien of em mss terug werkt. Mijn vorige was een desire x, was natuurlijk iets kleiner en handiger.
Als je baas hier serieus boos over wordt dan zou ik maar eens nadenken of je daar wel goed zito_O. Dit zijn dingen die kunnen gebeuren helaas.. Je doet het niet expres en dat zal iedereen begrijpen. Neemt niet weg dat het altijd zwaar ruk is uiteraard! Zou me er ook niet relaxed over voelen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!