Dat is niet best.. Wat gaat er nu gebeuren aangezien het van je werk is?Pfffff daarnet menne xperia z3 vant werk laten vallen mee uit den auto te stappen. Scherm aan 1 kant gebarsten en de touchlaag werkt ook niet meer.
Gaan er een paar weken niet goed van zijn denk
Dat is niet best.. Wat gaat er nu gebeuren aangezien het van je werk is?
terug maar ne nokia met een harnas kopen zeker....
Wel op kosten van de baas he.. [emoji1] [emoji106]Nieuw schermpje erop, klaar.
Als je baas hier serieus boos over wordt dan zou ik maar eens nadenken of je daar wel goed zit. Dit zijn dingen die kunnen gebeuren helaas.. Je doet het niet expres en dat zal iedereen begrijpen. Neemt niet weg dat het altijd zwaar ruk is uiteraard! Zou me er ook niet relaxed over voelen.Ik weet het niet, heb menne baas gebeld daarnet. Hij zei dat ik me geen zorgen moet maken (hij is nog niet de slechtste ). Maar blijft natuurlijk zonde zo'n smartphone, ik had em nog maar een goei maand. Heb al serieus wa gevloekt ondertussen, en natuurlijk maar naar dat scherm zitten te staren en aanraken om te zien of em mss terug werkt. Mijn vorige was een desire x, was natuurlijk iets kleiner en handiger.
Wat wil je zelf? Diesel of benzine..Ben er (bijna) klaar mee, het uitrekenen, opnieuw berekenen en weer rekenen wat voor mij voordelig wordt met <20.000km per jaar.
Programma 1 zegt benzine (1.2 TSI) en de andere diesel (1.2 of 1.6 TDI)
Uhmm, probeer eens rationeel te denken, m.a.w. hoe hou ik wat teuro's in de pocketWat wil je zelf? Diesel of benzine..
Vakantie?He Maik, heb je vakantie?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.