Toestel gaat gerepareerd wordenWel op kosten van de baas he.. [emoji1] [emoji106]
Toestel gaat gerepareerd wordenWel op kosten van de baas he.. [emoji1] [emoji106]
Mooi!Toestel gaat gerepareerd worden
Ik denk dat je met diesel goedkoper uit bent.. Miss €100 per maand, maar op jaar basis tikt het wel aan..Uhmm, probeer eens rationeel te denken, m.a.w. hoe hou ik wat teuro's in de pocket
Maar ik ben eigenlijk wel een koppel (=diesel) fan, net als Starsky ...
Vanzelfsprekend. En daarna een beschermend hoesje er overheen zodat je dit nooit meer meemaakt. Die van mij is laatst ook van 1,5 meter hoogte gevallen en is nog helemaal in orde.Wel op kosten van de baas he.. [emoji1] [emoji106]
Ja en hij viel zeker op het gras? Haha grapje.. Je heb tegenwoordig ook zo een tappered screen protector.. Dat is een dikkere plastic en is stoot en val bestendig.. Die dingen blijven riskant!Vanzelfsprekend. En daarna een beschermend hoesje er overheen zodat je dit nooit meer meemaakt. Die van mij is laatst ook van 1,5 meter hoogte gevallen en is nog helemaal in orde.
tempered screen protector.Ja en hij viel zeker op het gras? Haha grapje.. Je heb tegenwoordig ook zo een tappered screen protector.. Dat is een dikkere plastic en is stoot en val bestendig.. Die dingen blijven riskant!
Oke dus het is goed spul.. Ik heb een x zo een demo gezien op androidworld.nl en zag er indrukwekkend uit.. Ik ga ook zo een bestellen.. Maar je zei dat je ze vlot verkoopt?tempered screen protector.
ik heb die ook eens gekocht en vergeleken met onbeschermd scherm, en een scherm met zo'n fijne screenprotector.
zelfs met boren en breekmes opgezeten, en niets aan het scherm. overlaatst heeft een klant zijn toestel laten vallen met zo'n protector,
de protector was voor de vuilbak maar het scherm heeft het overleeft!
ik verkoop ze vrij vlot..
mvg
Geen ervaring maar het is echt een top toestel.. Ik heb mensen gesproken die het hebben en ze waren echt tevreden over en zeker voor die prijs.. Vandaag nog iemand gesproken..Iemand ervaring met een One plus one? Heb er gisteren eentje voor de schoonmoeder besteld. Ben nieuwsgierig.
Heel mooi toestel. Heb hem in mn handen gehad, want een vriend van me had er 1. Kon hem overnemen alleen heb ik het geld er niet voor op dit moment. Echt balen. De grootte is wat mij betreft nog net te doen, maar het moet niet groter! Hele goede prijs gezien de specs. De achterkant is ook lekker ruw; heerlijk! Zeker een goede aankoop. Daar ga je plezier van hebben (of nja je schoonma haha en jij zult balen dat je er geen 2 besteld hebt ). Geloof me!Iemand ervaring met een One plus one? Heb er gisteren eentje voor de schoonmoeder besteld. Ben nieuwsgierig.
Top apparaat! 2e dag is ie al niet meer grootIemand ervaring met een One plus one? Heb er gisteren eentje voor de schoonmoeder besteld. Ben nieuwsgierig.
Ook nog vandaag gehoord dat de Polo GTI van een collega van iemand waar ik vandaag mee gesproken heb ook gejat is.... Goed gevoel!.
Sarcasme he Maar goed. Als de auto weg is dan is het niet anders. Als ze hem willen hebben jatten ze hem toch wel. Beveiliging maakt weinig uit heb ik al gemerkt als ik op het net zo rond lees... En een Golf GTE is ook niet verkeerd..Goed gevoel???
Oooohhhhh op die manier haha.. Ja ik vind ze echt misbaksels!!Sarcasme he Maar goed. Als de auto weg is dan is het niet anders. Als ze hem willen hebben jatten ze hem toch wel. Beveiliging maakt weinig uit heb ik al gemerkt als ik op het net zo rond lees... En een Golf GTE is ook niet verkeerd..
Ben heel tevreden van mijn huwaweeeej als ik toch een opo wil heb ik toch binnenkort weer uitnodigingen.Heel mooi toestel. Heb hem in mn handen gehad, want een vriend van me had er 1. Kon hem overnemen alleen heb ik het geld er niet voor op dit moment. Echt balen. De grootte is wat mij betreft nog net te doen, maar het moet niet groter! Hele goede prijs gezien de specs. De achterkant is ook lekker ruw; heerlijk! Zeker een goede aankoop. Daar ga je plezier van hebben (of nja je schoonma haha en jij zult balen dat je er geen 2 besteld hebt ). Geloof me!
Vandaag van een Golf GTE gezien! Zonder platen en die kerel was hem een loods in aan het rijden. Mocht even foto's maken. Hij vertelde dat ie eerst een zwarte GTE had met belgische platen maar dat ie gestolen was. Echt een mooie wagen! Echt heel erg vreemd om hem weg te zien rijden, maar niks te horen
Ook nog vandaag gehoord dat de Polo GTI van een collega van iemand waar ik vandaag mee gesproken heb ook gejat is.... Goed gevoel! Haha. Maar met mijn motor is er toch kans dat ze kapot komen te staan lol.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.