Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Vanzelfsprekend. En daarna een beschermend hoesje er overheen zodat je dit nooit meer meemaakt. Die van mij is laatst ook van 1,5 meter hoogte gevallen en is nog helemaal in orde.
Ja en hij viel zeker op het gras? Haha grapje.. Je heb tegenwoordig ook zo een tappered screen protector.. Dat is een dikkere plastic en is stoot en val bestendig.. Die dingen blijven riskant!
 
Vandaag wat met een vriend even een wedstrijdje gedaan (Mercedes-Benz CLK 320 Sport) 224 pk van 1997 en raad eens ze waren aardig aan elkaar gewaagd. Ik reed voorop en trok in het begin toch wel wat sneller op maar hij kwam al snel weer bij maar had eigenlijk niet gedacht dat hij langzamer was had gedacht dat hij makkelijk mee kon maar hij had het er zwaar mee hij zei het zelf ook.
 
Ja en hij viel zeker op het gras? Haha grapje.. Je heb tegenwoordig ook zo een tappered screen protector.. Dat is een dikkere plastic en is stoot en val bestendig.. Die dingen blijven riskant!
tempered screen protector.
ik heb die ook eens gekocht en vergeleken met onbeschermd scherm, en een scherm met zo'n fijne screenprotector.
zelfs met boren en breekmes opgezeten, en niets aan het scherm. overlaatst heeft een klant zijn toestel laten vallen met zo'n protector,
de protector was voor de vuilbak maar het scherm heeft het overleeft!
ik verkoop ze vrij vlot..

mvg
 
Volkswagen  polo 6r  1.2 
tempered screen protector.
ik heb die ook eens gekocht en vergeleken met onbeschermd scherm, en een scherm met zo'n fijne screenprotector.
zelfs met boren en breekmes opgezeten, en niets aan het scherm. overlaatst heeft een klant zijn toestel laten vallen met zo'n protector,
de protector was voor de vuilbak maar het scherm heeft het overleeft!
ik verkoop ze vrij vlot..

mvg
Oke dus het is goed spul.. Ik heb een x zo een demo gezien op androidworld.nl en zag er indrukwekkend uit.. Ik ga ook zo een bestellen.. Maar je zei dat je ze vlot verkoopt?
 
Vandaag van een Golf GTE gezien! Zonder platen en die kerel was hem een loods in aan het rijden. Mocht even foto's maken. Hij vertelde dat ie eerst een zwarte GTE had met belgische platen maar dat ie gestolen was. Echt een mooie wagen! Echt heel erg vreemd om hem weg te zien rijden, maar niks te horen :rolleyes:Big Grin

Ook nog vandaag gehoord dat de Polo GTI van een collega van iemand waar ik vandaag mee gesproken heb ook gejat is.... Goed gevoel! Haha. Maar met mijn motor is er toch kans dat ze kapot komen te staan lol.
 
Iemand ervaring met een One plus one? Heb er gisteren eentje voor de schoonmoeder besteld. Ben nieuwsgierig.
Heel mooi toestel. Heb hem in mn handen gehad, want een vriend van me had er 1. Kon hem overnemen alleen heb ik het geld er niet voor op dit moment. Echt balen. De grootte is wat mij betreft nog net te doen, maar het moet niet groter! Hele goede prijs gezien de specs. De achterkant is ook lekker ruw; heerlijk! Zeker een goede aankoop. Daar ga je plezier van hebben (of nja je schoonma haha en jij zult balen dat je er geen 2 besteld hebt Stick Out Tongue). Geloof me!
 
Sarcasme he :oops: Maar goed. Als de auto weg is dan is het niet anders. Als ze hem willen hebben jatten ze hem toch wel. Beveiliging maakt weinig uit heb ik al gemerkt als ik op het net zo rond lees... En een Golf GTE is ook niet verkeerd.. ;)
Oooohhhhh op die manier haha.. Ja ik vind ze echt misbaksels!!
Die golf gte kan ej al vanaf 7% leasen.. [emoji14]
 
  • Leuk
Waarderingen: WobbleKid
Heel mooi toestel. Heb hem in mn handen gehad, want een vriend van me had er 1. Kon hem overnemen alleen heb ik het geld er niet voor op dit moment. Echt balen. De grootte is wat mij betreft nog net te doen, maar het moet niet groter! Hele goede prijs gezien de specs. De achterkant is ook lekker ruw; heerlijk! Zeker een goede aankoop. Daar ga je plezier van hebben (of nja je schoonma haha en jij zult balen dat je er geen 2 besteld hebt Stick Out Tongue). Geloof me!
Ben heel tevreden van mijn huwaweeeej Big Grin als ik toch een opo wil heb ik toch binnenkort weer uitnodigingen. Stick Out Tongue

Eerst verder sparen voor xenons voor de polo dat gaat voor. Big Grin
 
Vandaag van een Golf GTE gezien! Zonder platen en die kerel was hem een loods in aan het rijden. Mocht even foto's maken. Hij vertelde dat ie eerst een zwarte GTE had met belgische platen maar dat ie gestolen was. Echt een mooie wagen! Echt heel erg vreemd om hem weg te zien rijden, maar niks te horen :rolleyes:Big Grin

Ook nog vandaag gehoord dat de Polo GTI van een collega van iemand waar ik vandaag mee gesproken heb ook gejat is.... Goed gevoel! Haha. Maar met mijn motor is er toch kans dat ze kapot komen te staan lol.

Ik heb al meerdere GTE's zien rijden, zijn best wel gave auto's! Eens kijken of ik eens binnenkort een proefritje kan maken!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!