Nice!
Graag reviews, omdat ik aanstaande ben om een 6 of 6plus te halen.
Dit was alleen bij de 6 plus, ik heb de gewone 6Heb je wel een goed hoesje voor de iPhone? Anders wil hij wel eens buigen.... Reden geweest om m'n 5S terug te pakken...
Ik hou je op de hoogteNice!
Had even doorgegeven, had ik je gezelschap gehouden.Zo nu bij vag techniek in neunen wachten tot ze mijn cruise control hebben ingebouwd in mijn polotje. Hopelijk is het over een uurtje klaar.
Net 100km proefritje gedaan met de milltek, kon niet stoppen met gasgeven
Moet je voor de grap eens op de duitse Autobahn (die onbegrenste stukken) gaan rijden. Rijd je net lekker 180, komt er zo'n tientonner de linkerstrook op zeilen. Kun je mooi je ABS testenIrriteerd iemand zich ook aan die vrachtwagens die in de drukke spits elkaar gaan inhalen met een km/h verschil van een paar km's??? Damnsz, na een paar km's hebben ze elkaar ingehaald, jeeeej!
Ik eet geen boter en het maakt volgensmij niet veel uit als hij kwartier later in de winkel ligt.. [emoji106]maar dan ligt jou pakje boter wel eerder in de winkel
zonder transport staat alles stil
Haha dat is nog eens inhalen dan.. Hier halen ze met 80-90km/h uur in..Moet je voor de grap eens op de duitse Autobahn (die onbegrenste stukken) gaan rijden. Rijd je net lekker 180, komt er zo'n tientonner de linkerstrook op zeilen. Kun je mooi je ABS testen
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.