Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Ik heb vorige week mijn koppelings kabel later vervangen, dit koste me 130 euro allebei de helft zij die dus intotaal 260 euro. Hij moest het dashboard eruit halen zij die maar volgensmij heeft die dit niet gedaan dit is toch veel te duur?
 
volkswagen  polo  1.6 
260 voor een koppelingskabel? Dit is belachelijk duur. 130 is de normale prijs dus ik denk niet dat hij 50/50 heeft gedaan. En nee, dashboard hoeft er niet uit.

P.s. het is 'Zei hij' en niet 'zij die'.
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSi 
Irriteerd iemand zich ook aan die vrachtwagens die in de drukke spits elkaar gaan inhalen met een km/h verschil van een paar km's??? Damnsz, na een paar km's hebben ze elkaar ingehaald, jeeeej!
Moet je voor de grap eens op de duitse Autobahn (die onbegrenste stukken) gaan rijden. Rijd je net lekker 180, komt er zo'n tientonner de linkerstrook op zeilen. Kun je mooi je ABS testen :eek:
 
  • Leuk
Waarderingen: starsky
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!