Het grote 'Gooi het eruit' topic!

@ Wicko: Ja, ik zit hier voor het werk.
@ ichell: Hoeveel geld kost zo'n geintje? Hoe hoog staat een sportonderstel van de VW? Be BM is aan de voortkan 15mm verlaagd. Achterkant is ongewijzigd.
Is de sportonderstel van VW van voor en van achter 15mm verlaagd?

Ik vind die onderstel die ik er nu onder heb juist niet comfortabel. Hij stuitert echt als een malle. Vooral ik nu in een andere auto zit waar ik er totaal geen last van heb.

Vooraan is het officieel ook 15mm lager dan origineel en achter idem. Ik ging t.o.v. bluemotion ongeveer 5mm omlaag na inzakken.

Heeft me netto 65 euro gekost voor materiaal (BM onderstel verkocht voor €85, sport onderstel gekocht voor €150).

Inbouwen kost een uurtje of 2 en €60 aan gereedschap (veerspanner, 12-kant en naafspreider).

Stond er ook een camera bij dan?
Ja, zo'n digitaal klereding. Ik sloeg hier rechtsaf.

Boschdijk.jpg

Maar of deze ook al aan stond weet ik niet. Heb laatst gelezen dat er nog een aantal uit stonden en aangezet zouden worden. In België zit er tussen het op rood springen en het 'flitsen' (want dat doen ze niet meer) een seconde. Hoop dat dat hier ook zo is want dan ben ik veilig.

Das minder, is bij ons een zware overtreding van de derde graad. Dusja redelijk duur en in Nederland wss ook...
Oeh, das €230! Zonde, december is zowiezo al duur! :(
Zo duur? Ik heb niemand vermoord ofzo.
December is voor mij geen dure maand want heb nergens om heen te gaan met Kerst. (alleen thuis. :()

Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Ik hoop dat je geen boete krijgt.. Roodlicht is echt duur ja.. Doe der maar 237 van! Vergeet niet de admin kosten..
Ik heb het ook een x gehad, ik was letterlijk afgeleid en stond midden op de kruispunt toen ik door had dat ik door rood had gereden, dus dacht ik oke doorrijden, alleen had ik oom politie niet zien staan aan de rechterkant.. Ben je op vakantie hoor je dat je een blauwe envelop hebt gekregen.. Kon toen na me vakantie 227 dokken..

Ik zoek R-Line (Mallory) velgen met nieuwe of bijna nieuwe banden.
Op internet circuleren ze rond de 975/1100 Euro.
Als ik ze ergens voor maximaal 900 kan halen, dan haal ik ze.
Zelf heb ik mijn OEM velgen besteld en zelf opgehaald bij een Duitse VW dealer. Dit was nog altijd zo'n € 200,- goedkoper dan de Nederlandse VW dealer, zelfs inclusief reiskosten.
Deze velgen heb ik toen wel bij mijn VW dealer afgegeven, samen met de banden die ik daar door een online bandenhandel heb laten afleveren.
De kosten voor het erom leggen van de banden en de opslag van mijn winterbanden was weinig hoger dan de lokale bandenboer.

AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!