Das minder, is bij ons een zware overtreding van de derde graad. Dusja redelijk duur en in Nederland wss ook...Oops, krijg misschien wel een hele dure foto van het CJIB. Reed per ongeluk nét door het rood heen, iets met afgeleid zijn.
Ja, zo'n digitaal klereding. Ik sloeg hier rechtsaf.Stond er ook een camera bij dan?
Das minder, is bij ons een zware overtreding van de derde graad. Dusja redelijk duur en in Nederland wss ook...
Zo duur? Ik heb niemand vermoord ofzo.Oeh, das €230! Zonde, december is zowiezo al duur!
Zelf heb ik mijn OEM velgen besteld en zelf opgehaald bij een Duitse VW dealer. Dit was nog altijd zo'n € 200,- goedkoper dan de Nederlandse VW dealer, zelfs inclusief reiskosten.Ik zoek R-Line (Mallory) velgen met nieuwe of bijna nieuwe banden.
Op internet circuleren ze rond de 975/1100 Euro.
Als ik ze ergens voor maximaal 900 kan halen, dan haal ik ze.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.