Ja, bij de dealer zijn de Mallory velgen nog duurder dan wat ik op internet zie staan. Dat is voor mij niet te doen. Ook is Duitsland te ver van waar ik vandaan kom helaas.Zelf heb ik mijn OEM velgen besteld en zelf opgehaald bij een Duitse VW dealer. Dit was nog altijd zo'n € 200,- goedkoper dan de Nederlandse VW dealer, zelfs inclusief reiskosten.
Deze velgen heb ik toen wel bij mijn VW dealer afgegeven, samen met de banden die ik daar door een online bandenhandel heb laten afleveren.
De kosten voor het erom leggen van de banden en de opslag van mijn winterbanden was weinig hoger dan de lokale bandenboer.
Ja, bij de dealer zijn de Mallory velgen nog duurder dan wat ik op internet zie staan. Dat is voor mij niet te doen. Ook is Duitsland te ver van waar ik vandaan kom helaas.
Hoppa!Ja, bij de dealer zijn de Mallory velgen nog duurder dan wat ik op internet zie staan. Dat is voor mij niet te doen. Ook is Duitsland te ver van waar ik vandaan kom helaas.
Ja die zag ik. Ik had m al gemaild maar hij had al een koper.
Heb ik toen ook o.a. mijn kachelkleppen laten vervangen. Scheelt een hoop met Nederland.Dick Maassen, Teiledienstmitarbeiter
Autohaus Vortkamp GmbH
Enscheder Str. 313 / 48599 Gronau
Tel.: +49 2562-9336-13 / Fax: +49 2562-9336-14
e-mail: dick.maassen@autohaus-vortkamp.de
www.autohaus-vortkamp.de
www.vortkamp.nl
Bel deze man even, dat is de onderdelen-man van een VW-dealer vlak over de grens. Heel veel van hun klanten komen uit Nederland, zelfs nog van voorbij Utrecht.
Hij kan gewoon Nederlands, dus dat is geen probleem. Verder heb ik ook gehoord dat ze vaak opsturen, zelfs grote pakketten.
Hij kan je in eider geval de hoogte van de Duitse prijs van die velgen geven, die staat daar vast.
Vergeet je ventilator niet.Dat had ik vorige week ook een uurtje aan de auto gewerkt en de auto op contact laten staan voor een beetje radio en toen wilde ik hem starten maar hij start niet. Toen was de accu dus leeg had ik niet verwacht normaal als je de radio en wat interieur verlichting aan is gaat de accu toch niet zo snel leeg. Dus heb ik hem maar even overgestart met de andere auto.
BTW en arbeidsloon is er ook een stuk minder dan in NLHeb ik toen ook o.a. mijn kachelkleppen laten vervangen. Scheelt een hoop met Nederland.
Vind de Polo 9n 1.4 16v 55kw uit 2003. Een prima auto die lekker rijd, goede en rustige wegligging heeft. Helaas komt er echt geen einde aan de strond waterval van foutmeldingen en kleine problemen. Het is onbetaalbaar om ze bij de dealer te laten fixen. En ze kosten behoorlijk wat vrije tijd ze zelf te maken. Naast dat me climatic zelf doet waar hij zin aan heeft. Het check engine lampje niet meer weg te denken is. Is gisteren de cruisecontrol op mysterieuze wijze gestopt. Groen indicatie lampje brand wel, maar verder niks. Ah ja ondanks alles. Happy met me Polo. Morgen maar weer verder uitzoeken wat het is.
Ik heb OEM Bi-xenon koplampen in mijn voertuig zitten.
Enkel heb ik ze achteraf ingebouwd.
Hoogteregeling via dat draaiding in je dashboard werkt dus niet.
Niet dat ik dat erg vind want de lampen staan goed afgesteld.
Ik hoorde dus dat dit APK afkeur is maar als je dat draaiknopje weghaalt, dat het dan wel is toegestaan.
Is het dan voldoende omdat draaiding in mijn dashboard naar binnen te drukken waardoor je m niet meer ziet?
Gewoon erin laten en pas eruit halen als je een steekproef krijgt. Tenminste zo had ik dat afgesproken bij de Seat dealer bij mijn vorige APK keuring .
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.