Voor al die mensen die een hekel hebben aan (plotseling) inhalende vrachtwagens, rijd eens mee met een vrachtwagen. Dan pas merk je hoe irritant het is om achter een vrachtwagen te blijven hangen die nét ietsjes langzamer rijd. Ik stoor mij er ook aan maar sinds ik een aantal keer ben meegereden met een vriend van mij (internationaal chauffeur), kijk ik er iets anders tegen aan. Ook op de Duitse rijd ik hard maar een vrachtwagenchauffeur kan in zijn buitenspiegel heel moeilijk jouw snelheid inschatten en het is daarom soms heel moeilijk om met een vrachtwagen in te halen.
Maar natuurlijk zitten er ook gewoon hufters tussen die totaal met niemand rekening houden.
Van mij zouden ze al die kastjes mogen herprogrammeren zodat ze allemaal dezelfde snelheid aanhouden en niet zoals nu dat ze allemaal een andere snelheid hebben.
Maar natuurlijk zitten er ook gewoon hufters tussen die totaal met niemand rekening houden.
Van mij zouden ze al die kastjes mogen herprogrammeren zodat ze allemaal dezelfde snelheid aanhouden en niet zoals nu dat ze allemaal een andere snelheid hebben.
Volkswagen
'03 Polo 9N
1.4 55kW/75PK.