Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Voor al die mensen die een hekel hebben aan (plotseling) inhalende vrachtwagens, rijd eens mee met een vrachtwagen. Dan pas merk je hoe irritant het is om achter een vrachtwagen te blijven hangen die nét ietsjes langzamer rijd. Ik stoor mij er ook aan maar sinds ik een aantal keer ben meegereden met een vriend van mij (internationaal chauffeur), kijk ik er iets anders tegen aan. Ook op de Duitse rijd ik hard maar een vrachtwagenchauffeur kan in zijn buitenspiegel heel moeilijk jouw snelheid inschatten en het is daarom soms heel moeilijk om met een vrachtwagen in te halen.
Maar natuurlijk zitten er ook gewoon hufters tussen die totaal met niemand rekening houden. :(

Van mij zouden ze al die kastjes mogen herprogrammeren zodat ze allemaal dezelfde snelheid aanhouden en niet zoals nu dat ze allemaal een andere snelheid hebben.

Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Leuk
Waarderingen: qwiznx
Oke mensen, na een paar maanden niet meer actief op het forum omdat ik niets meer aan de auto heb gedaan heb ik nu toch weer een potje gevonden om het laatste onderdeel aan mijn auto te vervangen.
Iedereen die mij had gevolgd met updates zeurde om het "belangrijkste update" die ik vertikte om te doen. Namelijk de velgen.
Ik heb letterlijk alles vervangen, behalve de velgen, en nu is het dus tijd om een setje velgen onder mijn ding te gooien.
De knoop is doorgehakt. Ik zoek R-Line (Mallory) velgen met nieuwe of bijna nieuwe banden.
Op internet circuleren ze rond de 975/1100 Euro.
Als ik ze ergens voor maximaal 900 kan halen, dan haal ik ze.

Vrachtwagens zijn vervelend ? okay, bijna elke ochtend op een 80weg een tracker voor je, dat het zo druk is dat je niet kan inhalen..............................

volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Vaak mag je een tractor wel inhalen als er een doorgetrokken streep is maar capszz zei dat het te druk was met inhalen.
Sterker nog, een tractor mag volgensmij nieteens een 80km weg op als hij niet harder kan dan 25km/h.. En ik zei ook als ik de kans krijg.. Soms lukt het me ook niet om ze in te halen..[emoji1]

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: capszz
Ik zit hier nu twee maanden in Frankrijk en ik heb zo'n nieuwe Renault Clio 1.2 EDC 120 tot mijn beschikking.

Wat een power en het rijdt echt fijn. De drempels neem je met deze auto echt met gemak en je merkt er niks van.

Met mijn Polo moet ik de drempels bijna tot stilstand nemen omdat de vering zo stuitert en is de voorkant erg laag en die schraap ik echt vaak tijdens het nemen van drempels.

Kon ik de drempels met mijn Polo maar nemen zoals ik dat kan met deze Clio. :(

• Leuk
Waarderingen: iichel
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!