Oke ik was toch op de goeie pad.. Na starten ff wachten en daarna rustig wegrijden.. Duurt meestal toch 10-15 min voordat ik op de snelweg zit en voor die tijd trek ik ook rustig op, eigelijk altijd ronde de 2000 rpm
Thanks hele nuttige informatie..
Bij de BM kan je de temperaturen van de olie of koelvloeistof niet zien op de dashboard grrrrr..
Ik heb hem gekocht voor 10 euro, rustig er af wippen vanaf de zijkant en ik heb er een sticker eronder gedaan en de nieuwe weer vast geklikt.Ik heb vandaag een zwarte Polo GTI gezien met een zwarte achterkleplogo.
Nu ik het voor het eerst live heb gezien, wil ik er ook 1.
Iemand die deze toevallig zwart kan maken voor mij en monteren?
Ik betaal gewoon
Hahaha ik denk dat de meeste auto zaken waar je hem koopt dat wel willen doen voor je, maar dan wel zonder sticker eronder.Believe me, als ik t probeer vallen trek ik de stuur eruit bij wijze van, terwijl het om een achterklep gaat.
Ik laat het liever doen of moet het eerst zelf zien
Ik heb hem bij JMF gadget in Ridderkerk gekocht maar ik zie dat hij daar nu 20 euro isWaar heb je m gekocht en is die sticker echtvan belang?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.