Believe me, als ik t probeer vallen trek ik de stuur eruit bij wijze van, terwijl het om een achterklep gaat.
Ik laat het liever doen of moet het eerst zelf zien
Ahahah dudeee...
Volkswagen
Polo 6R
1.2 TDI
Believe me, als ik t probeer vallen trek ik de stuur eruit bij wijze van, terwijl het om een achterklep gaat.
Ik laat het liever doen of moet het eerst zelf zien
Klinkt een beetje als ik heb gehad, ook met een '03 9N Polo.Vind de Polo 9n 1.4 16v 55kw uit 2003. Een prima auto die lekker rijd, goede en rustige wegligging heeft. Helaas komt er echt geen einde aan de strond waterval van foutmeldingen en kleine problemen. Het is onbetaalbaar om ze bij de dealer te laten fixen. En ze kosten behoorlijk wat vrije tijd ze zelf te maken. Naast dat me climatic zelf doet waar hij zin aan heeft. Het check engine lampje niet meer weg te denken is. Is gisteren de cruisecontrol op mysterieuze wijze gestopt. Groen indicatie lampje brand wel, maar verder niks. Ah ja ondanks alles. Happy met me Polo. Morgen maar weer verder uitzoeken wat het is.
Misschien even je woonplaats vermelden?Ik heb vandaag een zwarte Polo GTI gezien met een zwarte achterkleplogo.
Nu ik het voor het eerst live heb gezien, wil ik er ook 1.
Iemand die deze toevallig zwart kan maken voor mij en monteren?
Ik betaal gewoon
Waar?Zo, mijn eerste afspraak is gemaakt. Over een uur heb ik een zwarte VW logo op de achterklep!
Dat is mooi, als hij je meer probeert te verkopen dan altijd twijfelen en zeggen dat het te duur is, af en toe geeft hij dan kortingWaar jij m ook hebt gehaald. JMF Gadget. Is bij mij om de hoek
25 Euro inclusief montage.
Dat je winterbanden onder de wagen hebtHallo,
Ff vraagje.. Ik ben van plan naar de kerstmarkt in Duitsland te gaan.. Zijn er nog dingen waarmee ik rekening moet houden? Ik hoor weer allemaal losse flodders en zo vaak ga ik niet naar DE dus ik heb geen idee..
Ik dacht alleen in het zuiden van Duitsland winterbanden verplicht warenDat je winterbanden onder de wagen hebt
Ook niet helemaal correct.Het is niet verplicht om winterbanden in dld onder de auto te hebben.
Het zit ietsje anders
Je bent als bestuurder in dld verplicht om je aan te passen naar de weers omstandigheden.
dwz aangepaste rijstijl etc etc en als je zelf denkt dat je winterbanden er onder moeten dan moet je dat doen.
Maar zijn de omstandigheden zodanig als je een ongeluk krijgt (ook al is het jouw schuld niet) en je hebt geen winterbanden heb je wel een probleem(pje)
dan wordt je namelijk wel medeschuldig aan het ongeluk.
Het is een soort van morele verplichting zeg maar, het staat namelijk niet expliciet in de wet dat je winterbanden moet gebruiken.
Ja dit heb ik ook wel vernomen, dat als het onder de nul graden is of sneeuwt dat je dan wel winterbanden moet hebben..Ook niet helemaal correct.
Winterbanden zijn er verplicht in winterse omstandigheden. Dus als het bvb sneeuwt mag je met zomerbanden niet rijden.
Ja muwaa, meestal is het lekkerder ff te sheuren in DE met je eigen autoIk zou lekker met de trein gaan
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.