Serieus? Ik dacht dat het er standaard bij zat..Ook op de GTI is xenon een optie
Serieus? Ik dacht dat het er standaard bij zat..Ook op de GTI is xenon een optie
hoi,
Weet iemand hoe de A-stijl eruit moet? Ik moet ff een kabel door trekken van de hemelverlichting naar beneden ( voor voetverlichting), mar ik kijg het niet voor mekaar om de A-stijl eruit te krijgen en ik wil niet zomaar gaan lopen trekken, voordat ik het sloop.. Dus als iemand het weet of er een tructje in zit om hem eruit te halen, hoor ik het graag.. Bvd..
Net ff doorgezocht en een topic gevonden, waarin het besproken word.. Ik ga ff kijken..
Klopt, hij zit gwn met ijzeren veertjes/zadeltjes vast.. het is eruit geweest, kabel doorgetrokken en alles zit weer dicht.. nu ff lampen aansluiten en done!gewoon van boven naar onder lostrekken
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.