Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Wat blijft de Bluemotion ook een geniale auto... Vanmorgen lekker aan het toeren geweest. Sportief de bergen op en af gereden, veel stoppen voor foto's, veel start-stop verkeer en nog steeds 1 op 25 volgens de boordcomputer.

Rosa met haar Rosa-Line Polo

xOMUyxW.jpg
 
Vandaag de ibiza gekeurd. 0 afkeurpunten en ik kreeg alleen maar complimenten van de monteurs bij Seat. Toch weer trots op mijn gebakje. Was overigens de eerste keer dat ze een 5 deurs ibiza FR zagen met een diesel motor. 5 deurs FR's zijn al rete uniek en laat staan in een diesel uitvoering.
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSi 
hoi,

Weet iemand hoe de A-stijl eruit moet? Ik moet ff een kabel door trekken van de hemelverlichting naar beneden ( voor voetverlichting), mar ik kijg het niet voor mekaar om de A-stijl eruit te krijgen en ik wil niet zomaar gaan lopen trekken, voordat ik het sloop.. Dus als iemand het weet of er een tructje in zit om hem eruit te halen, hoor ik het graag.. Bvd..


Net ff doorgezocht en een topic gevonden, waarin het besproken word.. Ik ga ff kijken..
 
Gisteren 7-11 om 00:45 is dan eindelijk onze dochter Senne geboren..!
Moeder en dochter maken het prima. Papa eigenlijk ook wel... ;)

15554467637_1646a6600a_z.jpg


15554196648_dc569eca8d_z.jpg


15554469597_f99d6e4fdf_z.jpg
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  • Leuk
Waarderingen: Operator
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!