En met een gasbrander langs de rand heen?
Je kunt het ook laten doen: Xenon projector, ballast, lamp - Retrofit Service
Je kunt het ook laten doen: Xenon projector, ballast, lamp - Retrofit Service
ik weet het eigenlijk niet waar het voor was. er was geen camera man maar video genomen die ik mocht bekijken. dus zal wel niet.Zuur geld ...
Maareh ... ook gefilmd voor wegmisbruikers o.i.d. of alleen KLPD ?
Ja, echter gaat dat mij altijd iets te gemakkelijk in die filmpjes...
Had alles dinsdag al binnen, de lampen zijn inderdaad van TYC.
Lampen passen net niet in de oven...:roll: Heb het geprobeerd zoals die gasten van retrofitlab dat ook doen (Koplamp in doos en verwarmen maar), denk alleen dat ik ze veel warmer moet laten worden want ik kreeg er gisteren helemaal geen beweging in! Heb helaas al een haarscheurtje in het doorzichtige plastic van het wrikken... Ben er gisteren maar mee gestopt want anders sloop ik het gewoon, dat geduld heb ik niet .
hey Peej,
ik ben ook bezig met het aanpassen van de koplampen. Heb eerder al een jaar gereden met een 2 inch projectors. Nu bezig met het upgraden naar 3 inch bi-xenon met mooie shrouds. Het is moeilijk de koplampen open te krijgen. Orginele hella koplampen krijg je niet open door ze in de oven te plaatsen. Ik heb ze open gekregen met een verfbrander en platte schroevendraaier (40 min per lamp). Nu ben ik bezig om de lampen weer helemaal strak te krijgen.
Evt gaat het open makkelijker bij niet orginele vw lampen. Dit heeft te maken met het soort materiaal dat is gebruikt voor de afdichting. Er wordt Butyl gebruikt of Permaseal. Xenon projector, ballast, lamp - Koplamp database
Succes ermee. In mijn garage staan er 2 foto's van.
Kans op svdd voor België lijkt me?
Kans op svdd voor België lijkt me?
Edit: Zie hem er niet tussen staan. Net geupt zeker? Zal morgen ff stemmen
Ik vind die aventador zo'n gruwelijk gave auto he!
Ooit is zoon 1 van mij. Kan me schele op welke schaal.
*Sparen doet voor 1:1
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.