Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Gisteravond rond 22:00uur vanuit ridderkerk de snelweg op richting Den Haag via de beneluxtunnel. Rijdt er vanaf rotterdam (ahoy) een mercedes c klasse oud model achter mij aan. Ik netjes inhalen knippelicht hij inhalen enz enz. Zo ging het een tijdje tot maassluis. Haalt hij mij in terwijl ik 140km/h rij. STOP POLITIE ggggrrrrehhhhhhhhhh

Werd uitegnodig om in de video auto te zitten en de bewijsmateriaal te bekijken. Hadden het namelijk 20km lang gefilmd

Je raad het al 330,- bekeuring gemiddeld 139km/h

Maar wel een opmerking dat ik heel netjes reed maar jammer te hard.

Zo wou ik effe kwijt.

Dus let op rijden ook tegenwoordig met oude auto's 5 jaar en ouder.....
 
Gisteravond rond 22:00uur vanuit ridderkerk de snelweg op richting Den Haag via de beneluxtunnel. Rijdt er vanaf rotterdam (ahoy) een mercedes c klasse oud model achter mij aan. Ik netjes inhalen knippelicht hij inhalen enz enz. Zo ging het een tijdje tot maassluis. Haalt hij mij in terwijl ik 140km/h rij. STOP POLITIE ggggrrrrehhhhhhhhhh 

Werd uitegnodig om in de video auto te zitten en de bewijsmateriaal te bekijken. Hadden het namelijk 20km lang gefilmd

Je raad het al 330,- bekeuring gemiddeld 139km/h

Maar wel een opmerking dat ik heel netjes reed maar jammer te hard.

Zo wou ik effe kwijt.

Dus let op rijden ook tegenwoordig met oude auto's 5 jaar en ouder.....
Zuur geld ...

Maareh ... ook gefilmd voor wegmisbruikers o.i.d. of alleen KLPD ?
 
Al op youtube gekeken Peej?

Ja, echter gaat dat mij altijd iets te gemakkelijk in die filmpjes...

Had alles dinsdag al binnen, de lampen zijn inderdaad van TYC.
Lampen passen net niet in de oven...:roll: Heb het geprobeerd zoals die gasten van retrofitlab dat ook doen (Koplamp in doos en verwarmen maar), denk alleen dat ik ze veel warmer moet laten worden want ik kreeg er gisteren helemaal geen beweging in! Heb helaas al een haarscheurtje in het doorzichtige plastic van het wrikken... Ben er gisteren maar mee gestopt want anders sloop ik het gewoon, dat geduld heb ik niet :mrgreen:.
 
Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!