Het grote 'Gooi het eruit' topic!

steeds meer aan het rondkijken om een tiguan te kopen.. zowiezo gaat hij er in 2016 komen, maar liefst ervoor Big Grin
ben nu ook net bezig met het bouwen van ons huis, dus dat ligt wat zwaarder.. maar nu heb ik nog maar 55d km's(of de polo dan toch)
en nu is hij dus meer waard dan binnen 1,5j.. iemand suggesties of tips?

mvg
 
Volkswagen  polo 6r  1.2 
Heb in veel wagens gereden met een digitale teller maar nog nooit een teller meegemaakt die alle getallen pakt tijdens het optrekken. Zou dat juist vreselijk druk vinden.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
@BlackPoloBM Ik heb 2x in een Polo 6r 1.4 benzine gereden en het valt mij op dat de digitale kilometerteller irritanter werkt dan mijn Bluemotion.

Als je gasgeeft, dan zie je bij de Polo 1.4 dat de digitale snelheid niet mooi oploopt. Soms slaat hij bijvoorbeeld een paar getallen over als je snel optrekt.


Dit heeft mijn 1.2 TSI ook, komt omdat ik sneller optrek dan de teller kan bijbenen...:mrgreen:
 
dame van 24j, levensgevaarlijk gewond, maar wel overleefd.
is een bekende afslag waar altijd file staat, daarom dat je ook merkt dat je strook enorm lang is.
blijkbaar had mevrouw haast. haar wagen was een ford focus

mvg
 
Volkswagen  polo 6r  1.2 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!