Haast en spoed... Afrit daar in Aalter is er idd voor gekend om file te staan. Van linker rijstrook ineens naar afrit rijden tussen de vrachtwagens door waardoor je niets ziet is het zelf wel gaan zoeken.
Is wel handig om lid te worden van de Mile High Club. (had hij wel een partner mee moeten nemen)Als ik 15k over had zou ik dit niet gaan doen
Bizar (foto)verslag van 's wereld's meest luxe vlucht | Manners.nl
Maar ik las dat de crew vaak langs komt om te checken of alles naar wens is...Is wel handig om lid te worden van de Mile High Club. (had hij wel een partner mee moeten nemen)
Ziet eruit...
Dan bouw je hem weer terug naar origineel als je 18 bent.
Ik breng vrijdag eerst de stalen velgen weg om ze te laten verbreden (7 en 7,5J).Ik heb de winterbanden (velgen + banden eigenlijk..) er al weer onder!
Zal vanmiddag wel even een foto maken Rally modus staat weer aan. (Wel met snelheidsbeperking vanwege de banden helaas :'()Dan wordt ie wel erg zwart, of niet?
Ja en dan wordt het echt een leipe machine :lol:Hehe heb jij ook zo'n mooi knopje voor 'ESP off'?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.