Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Haha ik red me wel hoor. Ik heb op m'n rekenmachine uitgerekend dat 3 oktober + 30 dagen precies begin november is.
Voordat het zover is (maximaal volgende week), heeft hij al lang een wit busje met een papiertje 'ik rijd voor PostNL" achter de voorruit weggemoffeld voor de deur heeft staan, met een mannetje die hem een pakketje aanbiedt, handtekening voor ontvangst dat hij de pook ontvangt :) No problemo. En als hij stennis wil schoppen mag hij met m'n rechtsbijstand brieven gaan schrijven.

geweldig... -20 punten. is wel een beetje mijn ervaring met marktplaats tokkies, bieden eerst maar eens de helft. ben wel benieuwd of die echt aangifte gaat doen. gewoon je adres in zwitserland geven, mag ie het geld op komen halen en 2 tanks benzine leeg rijden :P

volgens mij moet ik niet ruzie met jou gaan krijgen, lol

Tja... Marktplaatsverkopers. Zo had ik iets aangeboden met bieden vanaf € 25,-. Kreeg dan ook echt een bod van € 25,01.
Ook de in zeer slecht Nederlands geschreven mailtjes waar ze € 5,- bieden voor iets dat voor € 25,- te koop staat.
Ik heb geantwoord: "Dank voor uw bod maar dan komt u € 20,- te kort." :P

Maar Michel, als je anderen negatieve IQ punten gaat toebedelen, zorg dan dat jijzelf wel goed Nederlands schrijft. (marktplaasvolk, automagische)

Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Kan bijna niet missen [MENTION=1582]Syste[/MENTION]; bij Vagtechniek vanmiddag informeren naar tuning voor de BlueGt?! :mrgreen:
Kwam rond half 6 binnen om m'n Gti op te halen, toen stonden jullie aan de balie.

Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
Kon de link pas later leggen eigenlijk...
Jij had hier niet heel lang geleden een toffe foto geplaatst dat jullie een kindje verwachten. Daardoor ging er iets bij mij dagen icm met de BlueGT toen jullie daar weg reden.

Dus gisteren even wat foto's van jouw auto bekeken en zag dat de letters van het kenteken klopte!

Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
Heb je nog een uitnodiging liggen?
Ik ga binnenkort de Z k910 van Lenovo halen.. echt een top toestel en cker voor die prijs.. De One plus One stond ook op mijn verlanglijstje maar het duurt allemaal zo lang voordat je hem gwn in de winkel kan kopen en allemal via de uitnodiging.. Miss is de Z k910 iets voor de one plus one liefhebbers?

Kon de link pas later leggen eigenlijk...
Jij had hier niet heel lang geleden een toffe foto geplaatst dat jullie een kindje verwachten. Daardoor ging er iets bij mij dagen icm met de BlueGT toen jullie daar weg reden.

Dus gisteren even wat foto's van jouw auto bekeken en zag dat de letters van het kenteken klopte!

Haha die foto ja. Erg veel leuke reacties gehad overal op die foto.
Nog ongeveer 3 weken, dan is het zover.

Maar helemaal uit Dort naar Nuenen gekomen? Wat heb je laten doen dan?

VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!