Die van @BlackPoloBM is ook een mannetje en die van mij is niet van de verkeerde kant Die hier toen stond is van een buurvrouwWe weten wat de vorige keer gebeurde toen er een sexy Polo bij jou in de straat stond...
Oei nooit leuk, succes met afhandelingEn de mijne is nu niet zo sexy meer gister knalde er iemand achterop op de rijksweg, 1200 euro schade. Maandag krijgt hij in ieder geval een nieuwe achterbumper.
Ik zou dan gelijk voor een GTI-achterbumper gaan....En de mijne is nu niet zo sexy meer gister knalde er iemand achterop op de rijksweg, 1200 euro schade. Maandag krijgt hij in ieder geval een nieuwe achterbumper.
En de mijne is nu niet zo sexy meer gister knalde er iemand achterop op de rijksweg, 1200 euro schade. Maandag krijgt hij in ieder geval een nieuwe achterbumper.
Balen zeg!! Succes met de schade afhandeling!!En de mijne is nu niet zo sexy meer gister knalde er iemand achterop op de rijksweg, 1200 euro schade. Maandag krijgt hij in ieder geval een nieuwe achterbumper.
Kritisch zijn kan nooit geen kwaad!
Ik heb eens een auto laten staan, omdat hij op de foto luxe kentekenplaten had en in het echt ineens gewone.. Normaal doe je dat andersom dus ik dacht schadeauto en ben verder gaan kijken.
Even off-topic (maar dat is deze topic ook), maar hebben jullie een idee wat mijn Polo waard zou zijn? En zou het verstandig zijn om hem particulier te verkopen met alle toeters en bellen, of origineel en de onderdelen los?
Ben ik de enige die dit heeeel raar vindt?
Als je genoeg betaald voor de bumpers, dan krijg je de Polo met lage kilometerstand er gratis bij..rline bumer en gti bumper ruilen tegen oem bm ! lijkt me een goeie
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.