Het grote 'Gooi het eruit' topic!

yep zodra ik toestemming krijg van mn vriendin komt in onze 6c ook een MFS
Geldt dit ook voor de rechtse hendel om door het menu van de teller te scrollen? Aangezien ik zoal CC op de hendel als bediening van het menu op de hendels heb ben ik hier benieuwd naar. Werkt dit dan beide? Of worden de hendels uitgeschakeld zodat alleen de stuurwielbediening werkt?

Volkswagen  Polo 6C  GTI 1.8 192pk DSG 
Ik zit er over na te denken om mijn ramen nog een tint donkerder te maken, alleen heb ik geen idee of dit de moeite/geld waard is?
Heb nu de standaard getinte ramen, maar ik denk dat het mooier staat al zijn ze nog iets donkerder. De laatste tijd zie ik (omdat ik er meer op let) veel polo's (6c variant) waarbij het lijkt alsof de ramen donkerder zijn, kan dit kloppen?

Om een lang verhaal kort te maken.. Zijn er op dit forum nog polo rijders die ervaring hebben met het tinten van de ramen en zo ja, foto's? =D

Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
ik heb/had wat spullen om gratis weg te geven, wat ik over had na upgrades. hou ik het 3 weken voor iemand vast, mailt ie me net 'ja eh sorry, maar ik heb me auto verkocht dus heb m niet meer nodig'. sorry hoor maar ben je dan een incompetente idioot of ligt het aan mij? haal het ding dan gewoon op en flikker 'm in de kliko, maar laat me dat ding niet 3 weken vasthouden. dan had ik er iemand anders wel blij mee gemaakt.

tot zover mijn frustraties over marktplaats. stay tuned voor een volgende aflevering van 'iichel ergert zich aan mensen'...

ik heb/had wat spullen om gratis weg te geven, wat ik over had na upgrades. hou ik het 3 weken voor iemand vast, mailt ie me net 'ja eh sorry, maar ik heb me auto verkocht dus heb m niet meer nodig'. sorry hoor maar ben je dan een incompetente idioot of ligt het aan mij? haal het ding dan gewoon op en flikker 'm in de kliko, maar laat me dat ding niet 3 weken vasthouden. dan had ik er iemand anders wel blij mee gemaakt.

tot zover mijn frustraties over marktplaats. stay tuned voor een volgende aflevering van 'iichel ergert zich aan mensen'...
Wat voor spullen waren het ?

• Leuk
Waarderingen: Marco71
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!