Polo
R-line
1.6 TDi powerd by Durban
Geldt dit ook voor de rechtse hendel om door het menu van de teller te scrollen? Aangezien ik zoal CC op de hendel als bediening van het menu op de hendels heb ben ik hier benieuwd naar. Werkt dit dan beide? Of worden de hendels uitgeschakeld zodat alleen de stuurwielbediening werkt?yep zodra ik toestemming krijg van mn vriendin komt in onze 6c ook een MFS
Wat voor spullen waren het ?ik heb/had wat spullen om gratis weg te geven, wat ik over had na upgrades. hou ik het 3 weken voor iemand vast, mailt ie me net 'ja eh sorry, maar ik heb me auto verkocht dus heb m niet meer nodig'. sorry hoor maar ben je dan een incompetente idioot of ligt het aan mij? haal het ding dan gewoon op en flikker 'm in de kliko, maar laat me dat ding niet 3 weken vasthouden. dan had ik er iemand anders wel blij mee gemaakt.
tot zover mijn frustraties over marktplaats. stay tuned voor een volgende aflevering van 'iichel ergert zich aan mensen'...
Congratsz ouwe!Happy birthday to meeeeeee
Ccleaner is vrij van virussen. Dat kan ik je garanderen. Er bestaan wel zogezegde 'Cleaners' die virussen/spyware/malware/adware bevatten met namen als PC Optimiser Pro enz... Bij twijfel best eens googlen.Volgens geruchten in de ict wereld, zit daar virussen in( ccleaner)..
Of was het soortgelijke clean programma?..
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.