thomassafca
Bekend lid
Ik heb laatst iemand op mijn account laten inloggen, gaat prima.Ik heb er ook eentje maar niet 'share able' enkel via mijn emailadres dus geen idee of zoiets door te geven valt. Nog 3dagen geldig.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb laatst iemand op mijn account laten inloggen, gaat prima.Ik heb er ook eentje maar niet 'share able' enkel via mijn emailadres dus geen idee of zoiets door te geven valt. Nog 3dagen geldig.
Heeft iemand iets aan een Oneplus X invite? Ik heb er eentje die nog 19 uur geldig is..
Ik heb er ook eentje maar niet 'share able' enkel via mijn emailadres dus geen idee of zoiets door te geven valt. Nog 3dagen geldig.
Ik denk dat t wel mee valt qua winst. En om nou 270 euro 'risico' te lopen voor een paar tientjes..Misschien gek, maar als je hem koopt en dan op marktplaats zet.. Pak je dan niet wat winst? Of zijn ze makkelijk te verkrijgen?
Tja [emoji14] maar idd, als t mee valt lekker niet doenIk denk dat t wel mee valt qua winst. En om nou 270 euro 'risico' te lopen voor een paar tientjes..![]()
Lekker he, elektrisch rijden. Bijna alle elektrische wagens zijn kanonnen.Vanavond voor het eerst elektrische gereden.. Wat. een. KANON! Uiteraard gelijk wat foto's gemaakt
Echt heel vet... Helemaal met deels benzine al a i8!!Lekker he, elektrisch rijden. Bijna alle elektrische wagens zijn kanonnen. [emoji14]
Sensatie televisie [emoji1] maar er rijden genoeg van die mafkezen op de weg. Alleen daarvoor zou ik alleen al een dashcam willen aanschaffen.Heb al paar keer het programma "De gevaarlijkste wegen van Nederland" bekeken, maar wat een vreselijk programma is dat.
Ze dikken het erg aan en het is zo in scene gezet dat het ongeloofwaardig is.
Heb al paar keer het programma "De gevaarlijkste wegen van Nederland" bekeken, maar wat een vreselijk programma is dat.
Ze dikken het erg aan en het is zo in scene gezet dat het ongeloofwaardig is.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.